Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del 17 de febrer de 2015

Resolució

Valentí Junyent Torras, alcalde president de l’Ajuntament de Manresa, a la vista de l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

Consideracions legals 

1.   Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

2.   Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

3.   Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

4.   Article 10 del Reglament orgànic municipal.

5.   Acords del ple de 18 de febrer de 2014 i 16 d’octubre de 2014, sobre establiment de sessions públiques de la Junta de Govern Local, quan exerceixi competències delegades del Ple, i la seva periodicitat.

Resolc:

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local, núm. 10 per al dia 17 de febrer de 2015, a les 12.30 h, amb caràcter públic, al saló de sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.

Ordre del dia

1. Aprovació acta anterior

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió extraordinària núm. 7, que va tenir lloc el dia 3 de febrer de 2015.

2. Àrea d’Economia i Governació

2.1 Regidoria delegada d’Hisenda i Governació

2.1.1    Aprovar, si escau, l’expedient de liquidació de la 5a retribució per objectius (corresponent al semestre novembre 2013 - abril 2014) del contracte de concessió administrativa que consisteix en la gestió del servei públic de recollida de residus sòlids urbans i neteja urbana del municipi de Manresa.

2.1.2    Aprovar, si escau, la concessió de bonificacions del 50 % de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres a favor de diversos sol·licitants per a la reforma, reparació i rehabilitació d’immobles de la ciutat.

2.1.3    Aprovar, si escau, la concessió de bonificacions del 95 % de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres a favor de diversos sol·licitants per a la reforma, reparació i rehabilitació d’immobles i façanes situats al nucli antic de la ciutat.

2.1.4    Aprovar, si escau, la concessió d’una bonificació del 95 % de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres a favor del Departament de Territori i Mobilitat de la Generalitat de Catalunya, per a les obres d’arranjament de l’Estació d’Autobusos de Manresa al c. Sant Antoni M. Claret, s/n.

2.1.5    Aprovar, si escau, la concessió d’una bonificació del 95 % de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres a favor de la Residencia San Ignacio Provincia de España Compañía de Jesús per a les obres de restauració i adequació dels espais de la coveta, avant Cova i acollida del Santuari de Sant Ignasi de Manresa.

2.1.6    Aprovar, si escau, la concessió d’una bonificació del 50 % de l’Impost sobre construccions, instal·lacions i obres a favor d’un sol·licitant per a la reforma d’un local comercial a la Ctra. de Vic, 17.

2.1.7    Aprovar, si escau, la revisió del preu del contracte del servei que consisteix en el manteniment del suport i les llicències del programari de base de dades Oracle.

2.1.8    Prèvia ratificació de la inclusió de l’assumpte a l’ordre del dia, per raons d’urgència, conforme els art. 82.3 i 113.1 del ROF: Aprovar, si escau, l’expedient de contractació que consisteix en l’arrendament d’un immoble situat al Passeig de Pere III, núm. 68 de Manresa, amb destí a la ubicació d’oficines.

3. Àrea de Territori i Paisatge

3.1 Regidoria delegada de Mobilitat

3.1.1    Aprovar, si escau, la revisió de tarifes del contracte de concessió administrativa de construcció i explotació d’un aparcament soterrani per a automòbils de turisme a la plaça Porxada.                    

3.2 Regidoria delegada de Ciutadania, Barris i Serveis Urbans

3.2.1    Aprovar, si escau l’atorgament de concessions de drets funeraris per un període de 5 anys, prorrogables, per utilització privativa de domini públic al Cementiri Municipal.

3.2.2    Prorrogar, si escau, les concessions de drets funeraris per un període de 5 anys, prorrogables, per utilització privativa de domini públic al Cementiri Municipal.

3.2.3    Acceptar, si escau, la renúncia a concessions temporals de drets funeraris del Cementiri Municipal.

4. Assumptes sobrevinguts

5. Precs, preguntes i interpel·lacions


Manresa, 13 de febrer de 2015