El CEDEM presenta una nova oferta de cursos de formació per al mes d’abril

Els cursos són gratuïts i estan adreçats a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació


imagen

El Centre de Desenvolupament Empresarial de l’Ajuntament de Manresa (CEDEM) ofereix aquest proper mes d’abril diversos cursos adreçats a persones emprenedores i empreses amb l’objectiu de millorar la seva formació i  ampliar els recursos per poder consolidar la teva idea de negoci o fer créixer la teva empresa.

 

Aquest mes la formació programada està adreçada a donar eines per  millorar el compromís i millorar la satisfacció dels clients; millorar en la gestió d’equips;  i donar claus per a la  reducció de costos i millora de la rendibilitat. Les places són limitades i s’adjudicaran per ordre d’inscripció a l’adreça www.manresa.cat/cedem

 

Cursos programats

 

  • Què hem de fer per mantenir el compromís dels col·laboradors a l’empresa?

Dilluns, 9 d’abril de 12.00h a 14.00h

 

L’objectiu de la sessió és donar a conèixer quines són les eines que s’utilitzen actualment per millorar l’experiència de l’empleat en les empreses i perquè és necessari per tal de generar compromís i millorar la satisfacció tant dels clients interns com externs.

Adreçat a responsables de persones que vulguin ampliar la seva visió dels RRHH o altres persones que estiguin interessades en el món de la gestió de persones a les organitzacions.

 

 

  • Les claus per el Lideratge d’equips del segle XXI

Dimarts, 10 d’abril de 10.00h a 12.00h

 

És una sessió introductòria per conèixer els aspectes claus del model cooperatiu i les diferències principals entre optar per constituir una Societat Cooperativa Catalana, una Societat Limitada o fer-se autònom.

Empreses o particulars que vulguin millorar en la seva gestió d’equips. Persones del món dels RRHH que vulguin conèixer noves formes d’enfocar la formació en Gestió d’equips.

 

  • Reducció de costos: aconsegueix una empresa més rentable

Dimecres, 18 d’abril de 10.00h a 13.00h

 

És una sessió orientada bàsicament a dotar als assistents de les eines per reduir els costos i millorar la rendibilitat de les seves empreses.

Adreçat a empreses i emprenedors.

 

  • Claus per assolir l’excel·lència en el servei al client 

Dimecres, 25 d’abril de 10.00h a 12.00h

La sessió que, combinarà teoria i pràctica, permetrà als assistents reflexionar i definir aspectes claus per oferir una atenció al client única i una experiència de compra diferenciada.

Adreçat a empreses i emprenedors.

 

 

 

Documents relacionats

  • imagen