Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del 19 de juny de 2018

imagen

Resolució

 

Valentí Junyent Torras, alcalde president de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

1.   Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

 

2.   Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

 

3.   Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

 

4.   Article 10 del Reglament orgànic municipal.

 

5.   Acord del ple de 30 de juny de 2015, sobre establiment del règim de sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

 

Resolc:

 

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local núm. 32 per al dia 19 de juny de 2018,  a les 12.30 h, amb caràcter públic, al saló de sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.

  

Ordre del dia

 

 

1.         Aprovació acta anterior

 

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió núm. 25, que va tenir lloc el dia 15 de maig de 2018.

 

 

2.         Àrea de Territori

 

2.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

2.1.1    Aprovar, si escau, la cinquena revisió de preus del contracte de serveis que consisteix en la neteja de les dependències municipals.

 

2.1.2    Aprovar, si escau, la pròrroga de la suspensió temporal del contracte de constitució d’un dret de superfície, a favor de Hhabitatges Socials de Calaf SL (abans Visoren Centre,SL), sobre una finca de propietat municipal situada al carrer doctor Zamenhoff.   

  

3.         Àrea de Promoció de la Ciutat

 

3.1       Regidoria delegada de Comerç i Mercats

 

3.1.1    Aprovar, si escau, la declaració de licitació deserta del contracte d’arrendament del local comercial de propietat municipal ubicat a la Muralla del Carme, número 5, de Manresa.

 

 

4.         Àrea de Drets i Serveis a les Persones

 

4.1       Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

4.1.1    Aprovar, si escau, la imposició de sanció d’expedient sancionar per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de llicència administrativa per  a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 61-2017).

 

4.1.2    Aprovar, si escau, la imposició de sanció d’expedient sancionar per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de llicència administrativa per  a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 62-2017).

 

4.1.3    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de llicència administrativa per  a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 7-2018).

 

4.1.4    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 8-2018).

 

4.1.5    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 9-2018).

 

4.1.6    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 10-2018).

 

4.1.7    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 11-2018).

 

 

5.         Àrea d’Hisenda i Governació

 

5.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització


5.1.1    Aprovar, si escau, la revisió de preus del contracte del servei que consisteix en l’ús d’una aplicació informàtica de gestió per part de la Tresoreria municipal.

 

5.1.2    Aprovar, si escau, l’expedient de la 2a pròrroga del contracte del servei que consisteix en l’ús d’una aplicació informàtica de gestió per la Tresoreria municipal.

 

 

5.1.3    Aprovar, si escau, l’estimació parcial d’una sol·licitud de bonificació del 90% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions o obres que afavoreixin les condicions d’accés i d’habitabilitat dels discapacitats.

 

5.1.4    Aprovar, si escau, l’estimació de diverses sol·licituds de bonificació del 50%, 60%  i  95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres.

 

5.1.5    Aprovar, si escau l’estimació d’una sol·licitud de bonificació del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, per obres d’especial transcendència en l’àmbit social o de foment de l’ocupació.

 

5.1.6    Aprovar, si escau, l’estimació de la sol·licitud feta per la Fundació AMPANS, de bonificació del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, per obres d’especial transcendència en l’àmbit social o de foment de l’ocupació.

 

5.1.7    Aprovar, si escau, la desestimació de diverses sol·licituds de bonificació del 50%, 60% i 95% % de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres.

  

6.         Assumptes sobrevinguts

   

7.         Precs, preguntes i interpel·lacions

Documents relacionats

  • imagen