Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 17 d'octubre de 2019

imagen

Resolució

 

Valentí Junyent Torras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

  1. Article 21 de la Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  1. Acord del ple d’1 de juliol de 2019, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 13, amb caràcter ordinari, per al dia 17 d’octubre de 2019, a les 17 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment que per manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària número 12, del dia 26 de setembre de 2019.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.- Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 10709, de 27 de setembre de 2019, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 21/2019, dins el Pressupost municipal vigent.-

 

2.2.- Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 11114, de 8 d’octubre de 2019, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 22/2019, dins el Pressupost municipal vigent.-

 

2.3.- Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 10968, de 4 d’octubre de 2019, sobre esmena d’errors de l’expedient núm. 21/2019 i aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 23/2019, dins el Pressupost municipal vigent.-

 

 

2.4.- Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 10337, de 17 de setembre de 2019,  sobre aprovació de les Línies Fonamentals del Pressupost que serviran de base per a l’elaboració del Pressupost de l’any 2020.-

 

2.5.- Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 10781, de 27 de setembre de 2019,  sobre substitució del titular de l’Alcaldia pel primer tinent d’alcalde, els dies 28 i 29 de setembre de 2019.-

 

2.6.- Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 11201, de 9 d’octubre de 2019, sobre aprovació del Protocol d’Actuació en emergències de la Fira Mediterrània, del 10 al 13 d’octubre de 2019.-

 

 

3.         ÀREA DE SERVEIS GENERALS

 

3.1       Regidoria d’Hisenda

 

3.1.1.-  Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació de determinats articles de les ordenances fiscals que han de regir a partir de l’1 de gener de 2020.-

 

3.1.2.-  Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació de les tarifes del preu públic Manresa Salut Esport.-

 

3.1.3.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 24/2019, dins el pressupost municipal vigent.-

 

3.1.4.- Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’actualització del Pla d’Ajust de l’Ajuntament i dels ens depenents sectoritzats com a Administracions Públiques.-

 

 

3.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Govern Obert

 

3.2.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la plantilla de personal d’aquest Ajuntament per a l’any 2019, aprovada per acord de ple de 20 de desembre de 2018.-

 

3.2.2.-  Prèvia ratificació de la seva inclusió a l’ordre de dia per raons d’urgència: Deixar sense efectes el límit de 80 hores de serveis extraordinaris pel personal de la Policia Local i durant l’any 2019, establert a l’article 13 de l’Acord sobre condicions econòmiques, socials i de treball de l’Ajuntament de Manresa.

 

 

4.         ÀREA DE TERRITORI

 

4.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Mobilitat

 

4.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la liquidació definitiva de la subvenció al dèficit d’explotació de la concessió administrativa que consisteix en la gestió del servei públic de transport urbà de viatgers del municipi de Manresa, corresponent a l’exercici 2017. (CON.EXE 86/2019).

 

 

5.         ÀREA DE DESENVOLUPAMENT LOCAL

 

5.1       Regidoria delegada d’Indústria, Comerç i Activitats

 

5.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació del contracte de concessió administrativa per a l’ús privatiu de la unitat comercial del Mercat Puigmercadal formada pels llocs de venda núm. 29-30, en el sentit d’ampliar el seu àmbit físic.-

 

 

6.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

6.1       Regidoria delegada d’Habitatge

6.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de les bases reguladores per a l’atorgament de microcrèdits per part de l’Ajuntament de Manresa a petits propietaris per a l’arranjament d’habitatges buits.-

 

7.-        PROPOSICIONS

 

7.1.-     Proposició del Grup Municipal de Fem Manresa per reclamar el pagament de l’IBI en béns immobles de titularitat de l’església catòlica i d’altres confessions religioses.-

 

7.2.-     Proposició del Grup Municipal de Fem Manresa en suport a Rojava i en defensa de la pau a Orient Mitjà.-

 

7.3.-     Proposició del Grup Municipal de Cs sobre implementació de càmeres de videovigilància.-

 

7.4.-     Proposició del Grup Municipal de Cs de condemna de la violència i el terrorisme en democràcia.-

 

7.5.-     Proposició dels Grups Municipals de Fem Manresa, ERC i JxM per controlar la proliferació de les apostes online i cases de joc, i prendre mesures de prevenció davant la ludopatia.-

 

 

8.-        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

9.-        Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

10.-      Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 39, 40 i 43, que corresponen a les sessions dels dies 17 i 24 de setembre i 1 d’octubre de 2019, i de la sessió núm. 33, que correspon a la sessió amb caràcter públic del dia 16 de juliol de 2019.-

 

11.-      Donar compte d’escrits que acrediten recepció d’acords adoptats pel Ple de l’Ajuntament de Manresa.-

 

 

12.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.-

 

 

 

 

 

Documents relacionats

  • imagen