Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 19 de desembre de 2019

imagen

Resolució

 

Valentí JunyentTorras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

  1. Article 21 dela Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donadaperla Llei57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós dela Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  1. Acord del ple d’1 de juliol de 2019, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 17, amb caràcter ordinari, per al dia 19 de desembre de 2019, a les 17 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment que per manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària número 16, del dia 21 de novembre de  2019.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.-                Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 13854, de 3 de desembre de 2019, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 30/2019, dins el Pressupost municipal vigent.-

 

2.2.-     Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 13955, de 5 de desembre de 2019, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 31/2019, dins el Pressupost municipal vigent.-

 

2.3.-     Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 14010, de 10 de desembre de 2019, sobre aprovació del Protocol d’actuació de la Fira de Santa Llúcia 2019,  durant els dies 13, 14 i 15 de desembre de 2019.-

 

2.4.-     Donar compte de la resolució del regidor de Presidència, núm. 14030, d’11 de desembre de 2019, sobre modificació de l’horari de funcionament de les oficines del Registre Central de Documents de l’Ajuntament de Manresa durant el període de Nadal i Reis 2019-2020.-

 

2.5.-     Donar compte de la resolució del regidor de Presidència, núm. 14296, de 16 de desembre de 2019, sobre modificació de l’horari de funcionament de les oficines dels Registres Auxiliars de Documents de l’Ajuntament de Manresa durant el període de Nadal i Reis 2019-2020.-

 

3.         ÀREA D’ALCALDIA-PRESIDÈNCIA

 

3.1.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la revisió anual del Padró d’Habitants amb referència a 1 de gener de 2019.-

 

3.2.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la petició de determinat personal funcionari de l’Ajuntament de Manresa de passar al sistema públic de salut.-

 

3.3.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la creació d’un nou lloc de treball de personal eventual.-

 

3.4.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la data de les sessions del Ple ordinari dels mesos de gener i febrer de 2020.(SGR.CTP 35/2019).-

 

4.         ÀREA DE SERVEIS GENERALS

 

4.1       Regidoria d’Hisenda

 

4.1.1.-  Prèvia ratificació de la seva inclusió a l’ordre del dia, per no haver-se sotmès a informe de la Comissió Informativa corresponent: Aprovació, si escau, de l’autorització de la despesa plurianual per a l’adquisició de la parcel·la núm. 6 del PTB de Manresa, propietat de l’Institut Català del Sòl. (AJT.DIC 14/2019).-

 

4.1.2.-  Dictamen sobre informe favorable, si escau, de la sol·licitud de revisió de les tarifes del servei públic d’autotaxis de la ciutat de Manresa per a l’exercici 2020, presentada per l’Associació de Radiotaxi Manresa i Taxis Manresa.-

 

4.1.3.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’autorització a Aigües de Manresa, SA, per a la concertació d’un préstec amb Caixabank per al finançament de diverses inversions de l’exercici 2019.-

 

4.1.4.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, del Pressupost general de l’Ajuntament de Manresa per a l’exercici 2020, i de les seves Bases d’execució.-

 

4.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Govern Obert

 

4.2.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau,  de la plantilla de personal de l’Ajuntament de Manresa per a l’any 2020.-

 

5.         ÀREA DE TERRITORI

 

5.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Mobilitat

 

5.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau,  de la liquidació del servei de retirada i dipòsit de vehicles a la via pública per a l’any 2017 a favor de l’entitat mercantil adjudicatària Estacionamientos y Servicios, SA. (CON.EXE 108/2019).-

 

5.1.2    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la liquidació del servei públic d’aparcament en superfície sota temps limitat en el municipi de Manresa, corresponent a l’exercici 2017. (CON.EXE 109/2019).-

 

5.1.3.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la revisió de preus aplicable al règim tarifari de la concessió administrativa que consisteix en la gestió dels serveis públics per a la construcció i explotació d’un aparcament subterrani a la plaça de la Reforma, la reurbanització de l’espai adjacent a la plaça de la Reforma, la gestió del servei públic d’aparcament en superfície sota temps limitat i la gestió del servei de retirada i dipòsit de vehicles situats a la via pública –per a l’exercici 2020. (CON.EXE 111/2019).-

 

6.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

6.1       Regidoria delegada de Barris, Acció Comunitària i Civisme.

 

6.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la pròrroga de la cessió gratuïta, a través del contracte de comodat, dels locals propietat de Fundació Catalunya – La Pedrera ubicats al carrer Callús s/n i al carrer Penedès s/n de Manresa, a favor de l’Ajuntament de Manresa, per destinar-los a activitats assistencials, culturals i/o socials. (AJT.DIC 11/2019).-

 

6.2       Regidoria delegada d’Esports

 

6.2.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, de les tarifes per a l’accés dels usuaris del Complex esportiu de les Piscines Municipals, corresponents a l’exercici 2020. (CON.EXE 112/2019).-

 

7.-        PROPOSICIONS

 

7.1.-     Proposició del Grup Municipal de Fem Manresa per a la retirada de la ciutat de la Guàrdia Civil i del Cuerpo Nacional de Policia, i per a l’obertura d’un procés participatiu.-

 

7.2.-     Proposició del Grup Municipal de Fem Manresa pel dret al record de les manresanes i els manresans.-

 

7.3.-     Proposició del Grup Municipal de Fem Manresa per a incloure el coneixement de llengües estrangeres com a mèrit puntuable als processos de contractació per part de l’Ajuntament.-

 

7.4.-     Proposició del Grup Municipal de Fem Manresa per a la priorització i ampliació de l’oferta de tallers amb perspectiva feminista en els centres educatius de Manresa integrats.-

 

8.-        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

9.-        Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

10.-      Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 50, 51, 53 i 54, que corresponen a les sessions dels dies 12, 19 i 26 de novembre i 3 de desembre de 2019, i de l’acta núm. 46 que correspon a la  sessió  amb caràcter públic del dia 15 d’octubre de 2019.-

 

11.-      Donar compte d’escrits que acrediten recepció d’acords adoptats pel Ple de l’Ajuntament de Manresa.-

 

12.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.-

Documents relacionats

  • imagen