A l’esdeveniment hi participaran Manresa Turisme i Parc de la Séquia, amb diferents productes turístics per descobrir la ciutat i presentaran un nou producte conjunt
Els pròxims 27, 28 i 29 de maig, Manresa serà present al “Mercat d’Escapades”, un mercat d’experiències turístiques organitzat per l’Agència Catalana de Turisme. Es tracta d’una mostra de l’oferta turística de Catalunya, ubicada al Passeig Lluís Companys de Barcelona, en format mercat, on diferents destinacions, marques i empreses turístiques presentaran i vendran els seus productes turístics, tant de turisme actiu, cultural, ecoturístic i enoturístic.
Manresa hi tindrà doble presència, amb un estand de Manresa, sota l’eslògan “El final del Camí Ignasià” i amb un estand del Parc de la Séquia, amb Camins de la Séquia, el producte turístic que permet descobrir 700 anys de la història del Bages de forma guiada o autoguiada en una o diverses jornades.
A banda de fer difusió de l’oferta de la ciutat de manera genèrica, des de Manresa Turisme i el Parc de la Séquia, es vendran al mercat diferents experiències. D’una banda, la visita essencial “Manresa, cor de Catalunya”, el recorregut guiat per descobrir la història de la capital bagenca, també la proposta de descobrir la Manresa industrial o la Séquia desapareguda dins la ciutat.
Com a proposta enoturística,“Tasta el Camí Ignasià”, on es descobreix el camí a través dels seus productes gastronòmics a l’Espai Manresa 1522. També es promocionarà “Vermuts amb Cor” i “Balç i vi” són dues de les propostes que combinen cultura i gastronomia, en col·laboració amb el grup Diesa Restauració. Per tal de disposar d’una proposta vinculada al benestar, es vendrà també l’experiència “Manresa Endins”, una ruta pels espais ignasians que convida el visitant a autodescubrir-se.
Dins les experiències culturals, aquest estiu el Parc de la Séquia organitzarà les activitats de Màgia entre fils amb el màgic Pol i el taller d’elaboració d’espardenyes “Calça’t per l’estiu” en col·laboració amb d’Spart, que també es podran adquirir al mercat.
Per aquesta ocasió, s’ha preparat especialment pel mercat un producte cultural conjunt amb Parc de la Séquia, anomenat “Entre pells i cintes”, una visita combinada entre el Carrer del Balç i el Museu de la Tècnica, on poden visitar-se els dos equipaments a preu especial. A més, per tal de potenciar la venda durant els dies de mercat, tots aquests productes es vendran a preu promocional.
Aquesta acció, liderada per l’Agència Catalana de Turisme, està adreçada a aquelles destinacions i empreses que formin part d’algunes de les marques turístiques catalanes. En el cas de Manresa, la marca Ciutats i Viles amb Caràcter i el Parc de la Séquia dins de les marques de Senderisme, Ecoturisme i Arts i Cultura.