Els 'Assessoraments en estratègies de servitització' és una de les actuacions de foment de l'Economia Circular que es proposen en el marc del projecte Bages.TTT.
![imagen](http://premsa.manresa.cat/web/thumbnail.php?src=http://premsa.manresa.cat/web/files/7630f77981d812f936e11c3a3cca3750.jpg&h=200)
Queda oberta la convocatòria dels 'Assessoraments en estratègies de servitització'; aquest programa d’assessorament, en clau d’economia circular, s’adreça a empreses de la cadena de valor de l’automoció i la mobilitat sostenible. Amb la voluntat d’ajudar a definir un pla per fomentar el pas de producte a servei per a l’organització, fent especial èmfasi en la definició de serveis i models de negoci intel·ligents.
Què és la servitització?
La servitització és estratègia empresarial basada en oferir serveis vinculats a un producte, de manera que el valor del negoci pugui derivar a l'explotació d'aquests serveis i aconseguir així un ingrés addicional a la venda del producte en qüestió.
Quins beneficis té la servitització per a una empresa?
- La servitització és en gran manera d'expandir i crear noves oportunitats de negoci sobre la base dels productes que una empresa produeix.
- Constitueix una força diferenciadora i un avantatge competitiu davant d'altres companyies.
- Avantatge econòmic: augmentar serveis permet augmentar els marges.
- Permet oferir solucions integrals al client, no simplement un producte.
- Noves formes d'explotació sostingudes en el temps i recurrents. Fidelització del client.
- Financerament, el client no augmenta els seus actius i no s'endeuta, el que pot suposar un argument comercial.
- Control sobre la teva tecnologia, doncs el producte segueix sent del fabricant.
- La Societat, els consumidors i les polítiques públiques són cada cop més sostenibles i partint de l'economia circular aconseguim que els productes durin molt més en el temps.
Inscripcions en el següent enllaç:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc3CdLv1Dcqu30hx-qhMOJp2T6Y0qnCATTbm4AhD5CEiq2aKg/viewform