El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 16 de març. Per a consultar les bases i inscriure's als processos selectius, cal accedir a la pàgina web de convocatòries de l'Ajuntament de Manresa (https://www.manresa.cat/seuelectronica/menu/8589-convocatories)
L’Ajuntament de Manresa ha convocat unes proves selectives, mitjançant concurs-oposició, per a la creació de tres borses de treball per a la cobertura de les situacions de necessitat que es produeixin en els llocs de treball de Tècnic/a d’Administració General, Tècnic Superior en Dret i Tècnic/a de grau mitjà de Gestió.
- Per optar a la plaça de tècnic/a d’administració general (grup A1) cal disposar del títol universitari oficial de llicenciatura o grau en Dret, Ciències Polítiques i de l'Administració, Sociologia, Administració i Direcció d'Empreses, Economia, Ciències empresarials, Ciències Actuarials i Financeres o equivalent.
- Per la plaça de tècnic/a superior en dret (grup A1) cal disposar de la llicenciatura o grau en Dret.
- Per optar a la plaça de tècnic/a de grau mitjà de gestió (grup A2) cal disposar del títol de diplomat universitari, enginyer tècnic, arquitecte tècnic o equivalent, o títol universitari de grau o equivalent.
El termini de presentació de sol·licituds finalitza el 16 de març. Per a consultar les bases i inscriure's als processos selectius, cal accedir a la pàgina web de convocatòries de l'Ajuntament de Manresa (https://www.manresa.cat/seuelectronica/menu/8589-convocatories