La zona blava de Manresa estrena oficina d’atenció al públic, més cèntrica i accessible

Durant els tres primers mesos de servei municipalitzat, les hores d'ús de la zona blava a la ciutat han augmentat un 13% respecte del mateix període de l’any passat.

imagen

L’empresa municipal Fòrum SA ha estrenat la nova Oficina del Servei d’Estacionament Regulat de Manresa. Està situada als baixos del carrer Cardenal Lluch número 6 i s’ha obert amb la voluntat de millorar l’atenció a la ciutadania en tots aquells aspectes relacionats amb la zona blava.

 

D’aquesta manera, es passa d’una oficina que estava ubicada en un primer pis de l’Era del Firmat a un local cèntric i accessible, a peu de carrer, de tal manera que la ciutadania podrà fer-hi arribar les seves consultes, incidències i reclamacions amb més facilitat. L’horari d’obertura és de dilluns a dijous de 9 a 13.30 hores i de 16 a 18 hores, i els divendres de 9 a 13.30 hores. Per incidències o consultes, també hi ha el telèfon d’atenció al públic 900 901 560.

 

Aquesta setmana, l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i el regidor d’Urbanisme i Mobilitat, Carles Garcia Estany, han fet una visita a les noves oficines acompanyats del gerent de Fòrum SA, Mateu Baylina Torreano, en la qual han pogut saludar els treballadors i treballadores del servei de zona blava.

 

 

Més hores d’ús de la zona blava

 

La gestió de la zona blava va passar a mans municipals el passat mes de maig, a través de l’empresa municipal Fòrum SA. Va ser quan es va establir una rebaixa de preu del 25%. En els tres primers mesos de servei —juny, juliol i agost—, la utilització de places d’estacionament regulat ha estat molt elevada, amb un total de 282.901 hores, enfront les 249.701 dels mateixos mesos de l’any passat. Aquest augment representa un 13% més de temps d’ús.

Documents relacionats

  • imagen