L'equip de la Síndica de Greuges de Catalunya atén 9 visites presencials i 14 trucades en el seu últim desplaçament a Manresa

Del total d’atencions, hi va haver 10 queixes i 16 consultes, sobre temes relacionats amb serveis bàsics (electricitat), serveis socials, transport, entre altres.

 

imagen

L’equip itinerant de la Síndica de Greuges va visitar Manresa dimecres passat, 7 de febrer, per atendre la ciutadania. En aquesta visita va rebre un total de 9 visites presencials i 14 trucades, entre trucades i videotrucades. Les persones ateses al Centre Cultural El Casino, van presentar un total de 10 queixes i van fer 16 consultes.

Les problemàtiques plantejades van ser sobre temes relacionats amb serveis bàsics (electricitat), serveis socials, transport, entre altres. De les 10 queixes presentades, 2 anaven adreçades a l'Ajuntament de Manresa.

En la darrera ocasió que l’equip de la Síndica va visitar Manresa, el 14 de desembre passat, es van atendre 7 visites i 10 trucades o videotrucades, amb 10 queixes presentades i 11 consultes realitzades.

Aquestes xifres són sempre provisionals pendents de si es generen o no queixes o consultes derivades d'aquestes intervencions i els resultats definitius s'acaben recollint en la memòria anual que elabora la Síndica de Greuges i que es pot consultar sempre a la seva pàgina web https://www.sindic.cat dins l'apartat Informes ens locals.

L’activitat de la Síndica de Greuges a Manresa es fa en virtut del conveni signat entre l’Ajuntament i el Síndic de Greuges l’any 2017 i prorrogat per quatre anys més el 2021, a través del qual aquesta institució es compromet a fer quatre visites l’any per atendre la ciutadania de Manresa, a elaborar un informe anual i a exposar-lo en sessió plenària.

 

(*) Peu de foto: L'equip de la Síndica de Greuges, Esther Giménez-Salinas, ha tornat a atendre aquesta setmana la ciutadania de Manresa

 

Documents relacionats

  • imagen