L'Ajuntament modifica els horaris d’atenció al públic i registres municipals durant l’estiu

L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) i l’Oficina d’Atenció Econòmica (OAE) atendran els ciutadans de 9 a 14 h, del 25 de juny al 15 de setembre.

 

imagen

L’Ajuntament de Manresa informa que les oficines del Registre central i dels Registres auxiliars de documents modifiquen els horaris d’atenció a la ciutadania durant aquest estiu, del 25 de juny al 15 de setembre, i seran els següents:

 

Registre central (de dilluns a divendres, excepte festius)

 

  • Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC). Plaça Major, 1. Horari de 9 a 14 h
  • Oficina d’Activitat Econòmica (OAE). Plaça Major 17. Horari de 9 a 14 h

 

Registres auxiliars (de dilluns a divendres, excepte festius)

 

  • Oficina d’Atenció Tributària (OAT)
    Plaça Major, 6
    Horari de 8.30 a 13.30 h


  • Drets Socials (Centre Cívic Selves i Carner).
    Carrer Bernat Oller 14-16.
    Horari de 9 a 13.30 h

  • Drets Socials-Cultura (Edifici El Casino).
    Passeig de Pere III, 27.
    No hi haurà servei de registre

  • Servei de Seguretat Ciutadana (Edifici la Florinda).
    Carrer del Bruc, 33-35. 1a planta.
    Horari de 9 a 13.30 h

  • Servei d’Emergències i Protecció Civil (Edifici Palau Firal).
    Pol. Ind. Els Dolors. Carrer Castelladral, 5-7
    Horari  de 9 a 13.30 h

  • Servei d’Organització i Recursos Humans (Edifici la Florinda).
    Carrer del Bruc, 33-35. 3a planta.
    Horari de 9 a 14 h

L’Ajuntament de Manresa recorda que el Registre electrònic permet la presentació de sol·licituds, escrits, comunicacions i tràmits habilitats per fer-los via telemàtica, durant tots els dies de l’any, durant les 24 hores.

Documents relacionats

  • imagen