El consistori manresà ha iniciat una campanya divulgativa per tal de comunicar a les organitzacions i entitats sense ànim de lucre que vulguin desenvolupar alguna activitat entre els dies 22 i 31 d’agost ho facin saber a l’ens local abans del 30 d’abril.
L’Ajuntament de Manresa ha començat una campanya divulgativa consistent en una tramesa de cartes per avisar a les entitats sense ànim de lucre que vulguin desenvolupar alguna activitat durant la Festa Major que ho comuniquin al consistori abans del dia 30 d’abril.
La Festa Major és la festa local per excel·lència i per aquest motiu s’ofereixen activitats de característiques diverses que satisfacin a tota la població tot i compartint expressions culturals aptes per a tots els públics.
Per tal de portar a terme una organització òptima es demana que qualsevol entitat, associació, etc. que vulgui realitzar algun acte entre els dies 22 i 30 d’agost omplin una fitxa i la lliurin a la regidoria de Cultura (Pg. Pere III, 27).
Cal dir que la seva presentació no implica l’acceptació total o parcial de les peticions. Els interessats poden posar-se en contacte amb la regidoria de Cultura per aclarir qualsevol dubte al telèfon 93.875.34.10 o bé via correu electrònic a l’adreça cultura@ajmanresa.cat.