Durant l’efemèride s’ha distribuït per primera vagada un nou fulletó amb informació turística de Manresa en quatre idiomes que recull els principals punts d’interès com: la Seu i el Carrer del Balç, la Manresa ignasiana, l’Anella Verda, el Parc de la Sèquia i la ruta dels cellers de la DO Pla de Bages.
L'Oficina de Turisme de Manresa ha participat, com en els darrers anys, en el Saló internacional de turisme de Catalunya, que enguany ha canviat el nom pel de B-Travel i que s’ha celebrat del divendres 17 d’abril al diumenge 19 al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona i que ha aplegat més de 27.000 persones en el total dels tres dies.
La capital del Bages s’ha promocionat dins la província de Barcelona, que és un dels espais de l’estand general de Catalunya, sota el paraigües de la marca turística “Paisatges de Barcelona”. Amb l’objectiu de fer difusió dels atractius de la ciutat s’ha distribuït per primera vegada un fulletó en quatre idiomes: català, castellà, anglès i francès.
El prospecte inclou un resum dels principals atractius turístics de Manresa: la Manresa medieval, amb la Seu i el Carrer del Bal&cce dil;; la Manresa ignasiana; l’entorn natural amb l’Anella Verda i el Parc de la Sèquia i l’enoturisme, amb la ruta dels cellers de la DO Pla de Bages.
Durant l’acte també s’ha promocionat la visita “Manresa cor de Catalunya”, i s’ha ofert un descompte especial d’un 2x1 en el servei de guiatge per les persones que s’interessin per la proposta. Aquesta incitativa ha tingut una molt bona acollida entre els visitants, i tots els descomptes s’han exhaurit.
A més, s’ha donat informació de la Seu, la Cova, els museus, el Parc de la Sèquia i els cellers de la DO Pla de Bages, que també ha tingut molt bona resposta entre els assistents.