La Fira de Setembre i la del Vehicle d'Ocasió s’acomiaden del Passeig Pere III amb una darrera exitosa edició

Les dues fires, que van tenir lloc el 27 i 28 de setembre al Passeig de Pere III, tanquen amb l’anunci de desplaçar-se a l’avinguda Universitària en l’edició 2026 amb l’objectiu de continuar creixent.

imagen

La Fira de Setembre i la Fira del Vehicle d’Ocasió van celebrar el cap de setmana del 27 i 28 de setembre el que serà –fins a nou avís- la seva darrera edició al Passeig Pere III de Manresa. Després del creixement de les dues fires en els darrers anys gràcies a les sinergies aconseguides per la suma de forces, els organitzadors han anunciat el canvi d’ubicació a l’avinguda Universitària per a l’edició 2026, tal com va fer la fira ExpoBages al maig, per aprofitar les oportunitats que ofereix aquest espai. Amb un espai més ample on poder exposar més vehicles i més expositors, l’avinguda Universitària permet que les fires continuïn avançant.

La Fira de Setembre -fira multisectorial amb expositors i artesans d’arreu del territori- va portar més de 60 artesans, mentre que per la seva banda, la Fira del Vehicle d’Ocasió – fira de vehicles d’ocasió amb preus especials- va reunir 13 concessionaris durant el cap de setmana.

Les dues fires van aconseguir moure un gran volum de gent, especialment durant la jornada de dissabte, traduint-se en un volum de vendes que la majoria d’expositors qualifiquen positivament.


(*) Peu de foto: la Fira de Setembre i la Fira del Vehicle d’Ocasió d'enguany va reunir 13 concessionaris.

Documents relacionats

  • imagen