Tall de trànsit a la plaça Llisach, del 9 al 15 d’abril

Amb motiu dels treballs de millora del paviment del passeig de la República

 

L'Ajuntament de Manresa informa que, amb motiu de les obres de millora del paviment amb formigó blindat del passeig de la República, s'implementaran les següents restriccions de trànsit:

 

- Del dijous 9 al dimecres 15 d'abril, la plaça Llisach, en el tram comprès entre el carrer de les Piques i el passeig de la República, estarà tallada al trànsit. Això implicarà els següents canvis:

 

  - Els vehicles que circulin pel carrer de les Piques, des de la Plana de l'Om, i els que ho facin pel carrer Baixada Na Bastardes, seran desviats cap al carrer de les Piques (amb el sentit de circulació invertit) en direcció a la plaça d'en Creus.

 

  - Els vehicles que transitin per la plaça d'en Creus seran redirigits cap a la plaça de la Reforma. En aquest cas, el tram entre el carrer Piques i el passeig de la República serà de doble sentit de circulació.

 

  - Per accedir al passeig de la República, els vehicles hauran de passar per la plaça Gispert i el carrer Talamanca, ja que el control d'accés del carrer Barreres no estarà operatiu.

 

  - Els residents de la plaça Reforma, carrer dels Llops, plaça d'en Creus, carrer de Na Bastardes, carrer Fontanet, carrer Baixada Na Bastardes i carrer de les Piques tindran accés a les seves zones a través de la plaça Reforma i el Pont de la Reforma, on se situarà el punt de tancament de trànsit, amb excepcions per als veïns.