‘Grand Canyon’ de Sergi Pompermayer arriba aquest diumenge al Kursaal, encapçalada per Joan Carreras i Mireia Aixalà

Una història sobre somnis perduts amb el Gran Canyó del Colorado com a teló de fons que es podrà veure en una funció de teatre accessible


imagen

La Sala Gran acollirà aquest diumenge, 19 d’abril (18h), l’obra de teatre ‘Grand Canyon’ de Sergi Pompermayer. Una història sobre somnis perduts, dirigida per Pere Arquillué i interpretada per Joan Carreras, Mireia Aixalà, Guillem Balart, Maria Morera, Eduard Buch i Anna Maruny.

 

Una nit d’estiu ardent en un poble de la Catalunya interior, una prostituta immigrant que fa la carretera presencia un accident mortal després d’una festa a casa d’un polític membre d’una família de la burgesia barcelonina. Aquella mateixa nit, la Ruby, una noia de divuit anys, cantant de trap, tindrà problemes amb la justícia. Al seu pare, en Pere, un home de més de cinquanta anys que de jove volia ser estrella del rock i que es guanya la vida fent reparacions, un gir inesperat en la seva vida el porta a veure que és un zero a l’esquerra i que mai no ha acomplert cap dels seus somnis.

 

Un d’aquests somnis era fer la Ruta 66 fins arribar al Gran Canyó del Colorado amb la seva dona i la seva filla. Un somni que creu que mai podrà acomplir. Però una visita inesperada li fa veure que fins i tot el més feble pot fer caure el que sembla immens, i obrir camí pels qui vindran després. I el Pere inicia un viatge de no retorn. Amb el Gran Canyó a l’horitzó.

 

FUNCIÓ DE TEATRE ACCESSIBLE


La funció de Grand Canyon d’aquest diumenge al Kursaal es podrà seguir a partir de sobretítols que es projectaran en una pantalla, així com per audiodescripció a través d'un sistema de receptors i també bucle magnètic i amplificació de so.


Les persones que tinguin interès a utilitzar el servei d’audiodescripció o amplificació de so poden sol·licitar-ho a les taquilles del Kursaal el mateix dia de la funció.

 

Les entrades per veure ‘Grand Canyon’ tenen un preu de 26€ (24€ per a majors de 65 anys, 15€ amb Carnet Galliner i 6€ per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet a www.kursaal.cat.

 

Tràiler ‘Grand Canyon’

https://www.youtube.com/watch?v=G-OjsD2EOm4

Documents relacionats

  • imagen