Una història que convida a reflexionar sobre la identitat i la llibertat individual que ja es va poder veure el 2023, sota el títol ‘Arrels’
La Sala Gran acollirà aquest dissabte, 9 de maig (20h), ‘Alan, el musical’ una creació de Mateu Peramiquel i Mar Puig inspirada en la vida d’Alan Montoliu, un noi de setze anys que, per culpa de l’assetjament escolar i social que pateix, decideix treure’s la vida.
La societat no tracta bé l’Alan i li impedeix experimentar la felicitat completa privant-lo de poder ser qui és; privant-lo de, senzillament, ser.
‘Alan, el musical’ és un espectacle emotiu basat en fets reals pensat per a tots els públics (recomanat a partir de 10 anys), i sobretot, per a aquell sector juvenil que tant necessita mirar-se al mirall i veure-hi reflectida la realitat d’un adolescent tal com és veritablement.
‘Alan, el musical’ ja es va poder veure el 2023 sota el títol ‘Arrel’ i ara es podrà tornar a veure a la Sala Gran amb un repartiment format per Ander Mataró, Patricia Paisal, Vinyet Morral, Benjamí Conesa i amb els músics en directe Mateu Peramiquel i Danko Compta.
Les entrades per veure ‘Alan, el musical’ tenen un preu de 18€ (15€ per a majors de 65 anys, 10€ amb Carnet Galliner i 6€ per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet a www.kursaal.cat.
Tràiler ‘Alan, el musical’
https://www.youtube.com/watch?v=9dIkd9gn6iU