El grup de 6è A de l’escola manresana ha dissenyat un fulletó que proposa descobrir la ciutat a través de les matemàtiques com a fil conductor.
Els nens i nenes de l’Escola Sant Ignasi de Manresa han visitat l’Oficina de Turisme de Manresa, on han pogut veure com el seu projecte treballat durant tot el curs s’ha fet realitat en format de fulletó. Durant els darrers mesos, els alumnes de 6è A han treballat en un projecte interdisciplinari centrat en les matemàtiques i el patrimoni de la ciutat de Manresa. El resultat final ha estat la creació d’una ruta històrica basada en aquesta ciència, pensada perquè qualsevol persona pugui descobrir la ciutat i alguns dels seus espais més emblemàtics d’una manera diferent, participativa i innovadora.
El regidor de Turisme, Joan Vila Marta, i el gerent de la Manresana d’Actius Turístics, Museus i Fires, Jordi Serra Morales, han rebut l’alumnat i el professorat per mostrar-los els exemplars impresos, que ja es troben exposats al públic. Per complementar la presentació, s’ha fet una visita guiada a la Casa Fàbregas i al carrer del Balç.
Aquest material, que explica espais emblemàtics de la ciutat –com la Basílica de la Seu, la Cova de Sant Ignasi o el Casino– i altra informació d’interès relacionada amb Ignasi de Loiola i el Camí Ignasià, està disponible a l’Oficina de Turisme de Manresa, situada al número 20 de la plaça Major. Durant els pròxims dies, la iniciativa també s’incorporarà al xatbot turístic disponible al web manresaturisme.cat.