Afectacions de trànsit per les festes del barri de Sant Pau

Durant el cap de setmana es tallarà el trànsit al carrer Llobregat

L’Ajuntament de Manresa informa que des d’avui fins dilluns 29 de juny, amb motiu de les festes veïnals del barri de Sant Pau, organitzades per l’Associació de Veïns, es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Llobregat, de manera que:

  •  Els vehicles accediran i sortiran del carrer Llobregat des del carrer Font dels Llops. Es prohibirà l'estacionament del carrer Llobregat.

  • El trànsit del carrer Doctor Tarrés es regularà en doble sentit de circulació. Es prohibirà l'estacionament de tot el carrer per garantir el pas del servei Bus Manresa.