Dilluns comencen uns treballs d’Aigües de Manresa al carrer Sant Maurici

Amb motiu de la renovació de la xarxa d’aigua, la setmana que ve es tallarà el trànsit al carrer Sant Maurici, al tram entre els carrers Sant Benet i Sant Llorenç de Brindisi

L'Ajuntament de Manresa informa que, a partir del pròxim 27 de juliol de 2026, l'empresa Aigües de Manresa, S.A. iniciarà els treballs de renovació de la xarxa d’aigua potable al carrer Sant Maurici. A causa d'aquests treballs, les afectacions a la mobilitat seran les següents:

 

- El trànsit de vehicles es tallarà al carrer Sant Maurici, en el tram comprès entre el carrer Sant Benet i el carrer Sant Llorenç de Brindisi.


- S'invertirà el sentit de circulació del carrer Sant Llorenç de Brindisi, en el tram entre el carrer Roger de Flor i el carrer Sant Maurici.

 

- El servei de transport públic urbà, Bus Manresa, es veurà afectat: els autobusos es desviaran pel carrer Francesc Juanola i baixaran pel carrer Sant Magí per reincorporar-se a la ruta habitual. Aquesta modificació comportarà l'anul·lació de les parades de la Clínica i de Viladordis, habilitant provisionalment una nova parada a la plaça Pare Oriol.

 

Es preveu que aquests treballs finalitzin el divendres 31 de juliol.