Afectacions al trànsit aquest divendres a la rotonda de l'Avinguda dels Dolors amb el carrer Alcalde Joan Selves

Els treballs per reparar una tapa de clavegueram enfonsada duraran un sol dia i obligaran a fer desviaments puntuals de la circulació.

L’Ajuntament de Manresa informa que aquest divendres, 7 d'agost, Aigües de Manresa durà a terme treballs de reparació d'urgència d'una tapa de registre de la xarxa de clavegueram que s'ha enfonsat a la rotonda situada entre l'Avinguda dels Dolors i el carrer Alcalde Joan Selves.
 

Amb motiu d'aquestes obres, es produiran les següents afectacions al trànsit durant tota la jornada:

 

  • Tall a la rotonda: Es tallarà la circulació de vehicles a l'interior de la rotonda en el tram comprès entre el carrer Alcalde Joan Selves i la sortida cap al carrer de la Pau.

  • Tall d'accés des del carrer de la Pau: Es prohibirà l'accés de vehicles des de la rotonda del carrer de la Pau amb el carrer Santa Joaquima de Vedruna en direcció a l'Avinguda dels Dolors.

  • Desviament alternatiu: Els vehicles que circulin per l'Avinguda dels Dolors en sentit sortida de la ciutat seran desviats per l'interior de la rotonda en sentit contrari a l'habitual per poder accedir a la rotonda del carrer de la Pau amb Santa Joaquima. 

Es preveu que les feines tinguin una durada d'un dia i que la circulació es restableixi amb normalitat una vegada finalitzades les tasques de reparació.