El skatepark Quim Monter, la zona esportiva del Congost, i el seu entorn acollirà una jornada plena de cultura, esports i espectacles. L’entrada i l’aparcament són lliures i gratuïts
La 9a edició de l’Stalow Fest de Manresa arribarà el proper 14 de novembre a l’Skatepark Quim Monter de la Zona Esportiva del Congost, i a l’entorn del mateix skatepark. Com ja és habitual en aquest festival es podrà gaudir de nombroses activitats de cultura urbana i hip hop.
El festival començarà amb una exhibició i tallers de graffitis a càrrec d’artistes. També hi haurà una competició professional de skate i de fingerboard, es podrà aprendre a ballar breakdance en una classe oberta i es podrà gaudir dels diferents espectacles musicals que s’han programat per al llarg de tota la jornada. Així, hi haurà la clàssica batalla de rap freestyle, passant per una batalla de cançons i acabant per concerts d’artistes i productors emergents a partir de les 18 h. L’accés al festival i també l’aparcament a la Zona Esportiva del Congost és lliure i gratuït.
El festival Stalow Fest de Manresa està organitzat per l’Associació Stalow Manresa i compta amb el suport de l’Ajuntament. Aquest suport segueix el mandat del Pla Local de Joventut que, entre d’altres objectius, ha de fomentar projectes per potenciar la creativitat i cocreació cultural jove, fomentar l’oci alternatiu entre la població jove així com també la iniciativa i el teixit associatiu i la seva implicació comunitària i una cultura participativa per tal que el jovent se senti arrelat al territori tot fomentant el sentiment de pertinència a la ciutat. De fet, a més del festival del proper 14 de novembre, l’Associació Stalow Manresa imparteix classes extraescolars de skate totes les tardes de dilluns a dijous de 18 a 19.30 h al Congost i també organitzat el Concurs de Rap en Català, entre d’altres activitats.
Programa del festival Stalow Fest
De 12 a 20 h Exhibició de murals
De 12 a 13.30 h Classe i exhibició oberta de skate júnior
De 16 a 19 h Final de lliga stalow de freestyle rap
De 16 a 20 h Activitats de skate sénior
De 19 a 20 h Concerts guanyadors concurs Rap en Cat
De 20 a 22 h Batalla de cançons
De 22 a 23 h Concert guanyadors BDC 2025
De 23 a 00 h Concert Doble Barra
De 00 a 2 h Sessió de DJ
(*) Peu de foto: imatge d'axiu del skate park Quim Monter, al Congost, on tindrà lloc el festival