Ordre del dia del Ple de l'Ajuntament de Manresa de 18 de maig de 2017

 

CONVOCATÒRIA DE SESSIÓ PLENÀRIA

 

Sessió:           6/2017

Dia:                 18 de maig de 2017

Hora:              19 h

Lloc:               Saló de sessions de l'Ajuntament de Manresa

Caràcter:       Ordinari

 

 

Us comunico que per Resolució dictada el dia 15 de maig de 2017, l’alcalde de l’Ajuntament de Manresa, senyor Valentí Junyent Torras, ha convocat la sessió del Ple de l’Ajuntament indicada a l’encapçalament, en primera convocatòria, sessió que es desenvoluparà d’acord amb el següent:

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta núm. 5, que correspon a la sessió del Ple del dia 20 d’abril  de 2017.

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 3523, de 18 d’abril de 2017, sobre revocació del nomenament de tinent d’alcade i d’atribucions conferides a la senyora Mireia Estefanell Medina.

 

2.2       Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 3607, de 20 d’abril de 2017, sobre nomenament pel procediment de màxima urgència, d’una persona com a Tècnica de Grau Mitjà Treballadora Social,  en substitució d’una part de jornada.

 

2.3       Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 3947, de 27 d’abril de 2017, sobre nomenament pel procediment de màxima urgència, d’una persona com a Tècnica de Grau Mitjà de Gestió Especialitzada, per substituir una part de jornada.

 

2.4       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 3707, de 24 d’abril de 2017, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 6/2017, dins del Pressupost municipal vigent.

 

2.5       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4007, de 27 d’abril de 2017, sobre aprovació de la instrucció relativa al dret d’accés a la informació pública de l’Ajuntament de Manresa.

 

2.6       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4078, de 3 de maig de 2017, sobre incoació d’expedient per a la concessió del Títol de Manresà Il·lustre a la persona de Josep M. Planes Martí.

 

 

3.         ALCALDIA -  PRESIDÈNCIA

 

3.1       Dictamen sobre aprovació, si escau, de la ratificació de la resolució de l’alcaldia, de 27 d’abril de 2017, relativa a la modificació del règim de dedicació i retribucions de la Sra. Mireia Estefanell Medina.

 

3.2       Dictamen sobre aprovació, si escau, de la designació de representants municipals a l’Estratègia de promoció de la salut i prevenció en el Sistema Nacional de Salut, i a la Xarxa de Municipis LGTBI de Catalunya.

 

3.3       Dictamen sobre aprovació, si escau, de la concessió de la Medalla de la Ciutat al Mèrit Cívic a Josep Rueda Cruz.

 

 

4.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

4.1       Regidoria delegada d’Acció Social i Cooperació

4.1.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la composició de la Taula del Tercer Sector per a les Emergències Socials, en el sentit d’incorporar una persona en representació de la Delegació de Manresa-Catalunya Central del Col·legi Oficial de Treball Social de Catalunya.

 

 

5.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

5.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

5.1.1    Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 7/2017, dins el pressupost municipal vigent.

 

5.1.2    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de finançament previst a l’aplicació pressupostària 151.12.600.00, Gestió urbanística-Inversions en terrenys.

 

5.1.3    Dictamen sobre aprovació, si escau, d’un reconeixement extrajudicial de crèdit pels serveis prestats per una consultora per a la realització d’una sessió d’orientació laboral, per import de 950 €.

 

5.1.4    Dictamen sobre acceptació, si escau, de l’encàrrec de gestió efectuat per la Mancomunitat de Municipis del Bages per al Sanejament, per a l’assistència en tasques administratives i tècniques de la Mancomunitat.

 

 

6.         ÀREA DE TERRITORI

 

6.1       Regidoria delegada de Planejament i Projectes Urbans

 

6.1.1    Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la “Modificació puntual Pla parcial urbanístic Sagrada Família”.

 

6.1.2    Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, del “Pla especial urbanístic. Oller del Mas”.
 

7          PROPOSICIONS

 

7.1       Proposició del Grup Municipal de Ciutadans (C’s ) sobre la pobresa femenina.

 

7.2       Proposició del Grup Municipal de Ciutadans (C’s) sobre transparència i estat d’execució de les mocions aprovades pel Ple.

 

7.3       Proposició del Grup Municipal de la CUP arran dels fets succeïts a la Manifestació del Primer de Maig a Manresa.

 

7.4       Proposició del  Grup Municipal de la CUP a favor d’una campanya activa de la salut alimentària infantil.

 

 

8.         ASSUMPTES SOBREVINGUTS

 

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

9.         Donar compte de les resolucions dictade per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.´

 

10.       Donar compte de les actes dela Junta de Govern Local amb caràcter  reservat núm. 18, 19, 21 i 22, que corresponen a les sessions dels dies 7, 11, 18 i 25 d’abril i 2 de maig de 2017, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 14, del dia 14 de març de 2017.

 

11.       Donar compte d’escrits que justifiquen recepció d’acords adoptats pel Ple de la Corporació.

 

12.       PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN

 

13.       Prendre coneixement de la renúncia al càrrec de regidora de l’Ajuntament de Manresa presentada per la senyora Olga Sánchez Ruiz.