Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del 13 de juny de 2017

imagen

Resolució


Valentí Junyent Torras, alcalde president de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

1.   Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

 

2.   Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

 

3.   Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

 

4.   Article 10 del Reglament orgànic municipal.

 

5.   Acord del ple de 30 de juny de 2015, sobre establiment del règim de sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

 

Resolc:

 

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local núm. 30 per al dia 13 de juny de 2017, a les 12.30 h, amb caràcter públic, al saló de sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.

  

Ordre del dia

 

 

1.         Aprovació acta anterior

 

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió núm. 25, que va tenir lloc el dia 16 de maig de 2017.

 

 

2.         Àrea de Territori

 

2.1       Regidoria delegada de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis

 

2.1.1    Aprovar, si escau, la liquidació definitiva de la subvenció al dèficit d’explotació del servei públic de transport urbà de viatgers de Manresa, corresponent a l’exercici 2015.

 

 

3.         Àrea d’Hisenda i Governació

 

3.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

3.1.1    Aprovar, si escau, la continuïtat del contracte que consisteix en la prestació dels serveis i sistemes de telecomunicacions de l’Ajuntament de Manresa, lot número 1.

 

3.1.2    Aprovar, si escau, la continuïtat del contracte que consisteix en la prestació dels serveis i sistemes de telecomunicacions de l’Ajuntament de Manresa, lot número 3.

 

3.1.3    Aprovar, si escau, la pròrroga de la cessió d’ús a favor de l’Associació de Veïns Vic-Remei, pel que fa al local planta baixa de propietat municipal, amb una superfície útil de 245,13m2, situat al carrer de la Verge de l’Alba núm. 5, Casa Caritat.

 

3.1.4    Aprovar, si escau, la pròrroga del contracte del servei que consisteix en l’ús d’una aplicació informàtica de gestió per la Tresoreria municipal.

 

 

4.         Assumptes sobrevinguts

 

 

5.         Precs, preguntes i interpel·lacions

Documents relacionats

  • imagen