Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del 19 de setembre de 2017

imagen

Resolució

 

Valentí Junyent Torras, alcalde president de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

1. Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

 

2. Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

 

3. Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

 

4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.

 

5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, sobre establiment del règim de sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

 

Resolc:

 

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local núm. 43 per al dia 19 de setembre de 2017, a les 12.30 h, amb caràcter públic, al saló de sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.

 

 

Ordre del dia

 

1. Aprovació acta anterior

 

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió núm. 36, que va tenir lloc el dia 18 de juliol de 2017.

  

2. Àrea de Promoció de la Ciutat

 

2.1 Regidoria delegada de Comerç i Mercats

 

2.1.1 Aprovar, si escau, l’acceptació de renúncia a la concessió administrativa d’ús privatiu del local situat a la planta baixa del Mercat Municipal Puigmercadal de Manresa.

 

3. Àrea de Drets i Serveis a les Persones

 

3.1 Regidoria delegada d’Acció Social

 

3.1.1 Aprovar, si escau, l’adjudicació del contracte d’arrendament d’un local amb destí al Servei d’Acollida dels Serveis Socials Bàsics de l’Ajuntament de Manresa.

 

3.2 Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

3.2.1 Aprovar, si escau, la imposició d’una sanció per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa (Exp. SPU.SAN 35/2017).

  

4. Àrea d’Hisenda i Governació

 

4.1 Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

4.1.1 Aprovar, si escau, l’adjudicació del contracte de subministrament de servidors i cabina d’emmagatzemament mitjançant arrendament a llarg termini.

 

4.1.2 Aprovar, si escau, l’estimació parcial d’una sol·licitud de bonificació del 60% de la quota de l'impost sobre construccions, instal·lacions i obres, per obres de rehabilitació d’immobles al Centre Històric.

 

4.1.3 Aprovar, si escau, l’estimació de diverses sol·licituds de bonificació del 50% i del 60% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, per obres de reforma, reparació i rehabilitació d’immobles en qualsevol indret del terme municipal, o de manteniment i conservació, consolidació, reforma i rehabilitació en edificacions del centre històric.

 

4.2  Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

4.2.1 Aprovar, si escau, l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal en aquest Ajuntament com a professora del Conservatori Municipal de Música, amb l’activitat privada de professora en una escola de música.

 

4.2.2 Aprovar, si escau, l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal en aquest Ajuntament com a professor del Conservatori Municipal de Música, amb l’activitat pública de professor de l’escola de Música de Navarcles.

 

4.2.3 Aprovar, si escau, l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal en aquest Ajuntament com a treballadora social de l’Ajuntament de Manresa, amb l’activitat pública de treballadora social a l’Ajuntament de Sant Mateu de Bages.

 

5. Assumptes sobrevinguts

  

6. Precs, preguntes i interpel·lacions

Documents relacionats

  • imagen