Els cursos són gratuïts i estan adreçats a persones emprenedores i empreses que vulguin ampliar la seva formació

El Centre de Desenvolupament Empresarial de l’Ajuntament de Manresa (CEDEM) ofereix aquest proper mes d’abril diversos cursos adreçats a persones emprenedores i empreses amb l’objectiu de millorar la seva formació i ampliar els recursos per poder consolidar la teva idea de negoci o fer créixer la teva empresa.
Aquest mes la formació programada està adreçada a donar eines per millorar el compromís i millorar la satisfacció dels clients; millorar en la gestió d’equips; i donar claus per a la reducció de costos i millora de la rendibilitat. Les places són limitades i s’adjudicaran per ordre d’inscripció a l’adreça www.manresa.cat/cedem
Cursos programats
- Què hem de fer per mantenir el compromís dels col·laboradors a l’empresa?
Dilluns, 9 d’abril de 12.00h a 14.00h
L’objectiu de la sessió és donar a conèixer quines són les eines que s’utilitzen actualment per millorar l’experiència de l’empleat en les empreses i perquè és necessari per tal de generar compromís i millorar la satisfacció tant dels clients interns com externs.
Adreçat a responsables de persones que vulguin ampliar la seva visió dels RRHH o altres persones que estiguin interessades en el món de la gestió de persones a les organitzacions.
- Les claus per el Lideratge d’equips del segle XXI
Dimarts, 10 d’abril de 10.00h a 12.00h
És una sessió introductòria per conèixer els aspectes claus del model cooperatiu i les diferències principals entre optar per constituir una Societat Cooperativa Catalana, una Societat Limitada o fer-se autònom.
Empreses o particulars que vulguin millorar en la seva gestió d’equips. Persones del món dels RRHH que vulguin conèixer noves formes d’enfocar la formació en Gestió d’equips.
- Reducció de costos: aconsegueix una empresa més rentable
Dimecres, 18 d’abril de 10.00h a 13.00h
És una sessió orientada bàsicament a dotar als assistents de les eines per reduir els costos i millorar la rendibilitat de les seves empreses.
Adreçat a empreses i emprenedors.
- Claus per assolir l’excel·lència en el servei al client
Dimecres, 25 d’abril de 10.00h a 12.00h
La sessió que, combinarà teoria i pràctica, permetrà als assistents reflexionar i definir aspectes claus per oferir una atenció al client única i una experiència de compra diferenciada.
Adreçat a empreses i emprenedors.