Ordre del dia del Ple de l'Ajuntament de Manresa de 21 de juny de 2018

imagen

Resolució


Valentí JunyentTorras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

  1. Article 21 dela Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donadaperla Llei57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós dela Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 6, amb caràcter ordinari, per al dia 21 de juny de 2018, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment queper manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

            ALCALDIA

 

.- Exposició per part del Síndic de Greuges de l’informe anual 2017 sobre la ciutat de Manresa, segons el conveni de col·laboració signat en data 18 d’octubre de 2017 entre el Síndic de Greuges de Catalunya i l’Ajuntament de Manresa.-

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària número 5/2018, del dia 17 de maig de 2018.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 5006, de 16 de maig de 2018, sobre aprovació del Protocol d’Actuació de la Fira Expobages- Ascensió 2018, que va tenir lloc els dies 18, 19 i 20 de maig.-

 

2.2.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 5592, 30 de maig de 2018, per la qual es declara emergent la contractació de diferents treballs al carrer Nou de Valldaura, núm. 28 de Manresa.-

 

2.3.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 6000, de 7 de juny de 2018, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 8/2018, dins el Pressupost municipal vigent.-

 

2.4.-     Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 6180, de 12 de juny de 2018, sobre contractació en règim laboral temporal, amb caràcter de màxima urgència, de tres persones per realitzar tasques de tècniques esportives dels Casals Esportius Municipals.-

 

2.5.-     Donar de compte de la Resolució de l’alcalde núm. 5770, de 4 de juny de 2018, sobre incoar expedient per a determinar els mèrits o circumstàncies que puguin aconsellar donar la Medalla de la ciutat al Mèrit Educatiu a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM).

 

 

3.         ALCALDIA PRESIDÈNCIA

 

3.1.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, del conveni de col·laboració entre l’Ajuntament de Manresa i l’entitat Bàsquet Manresa SAE, per a l’atorgament d’una subvenció a consignar nominativament al pressupost municipal de 2019, amb la finalitat de fomentar l’esport a la ciutat de Manresa.-

 

 

4.         ÀREA DE TERRITORI

 

4.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

4.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la derogació del Text refós de l’Ordenança municipal de regulació del deure de conservació dels edificis.-

 

4.1.2.-  Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació puntual del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Manresa. Oratori de la Cova.-

 

 

5.         ÀREA DE PROMOCIÓ DE LA CIUTAT

 

5.1       Regidoria delegada d’Ocupació i Emprenedoria

 

5.1.1.-   Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases reguladores de les beques del projecte “Bages Ocupació  +45  (2018)”,  per a majors de 45 anys en situació d’atur que realitzin accions formatives per millorar les seves competències.-

 

5.1.2.-   Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases reguladores de la concessió d’ajuts destinats a fomentar la dinamització econòmica del Centre Històric de Manresa, any 2018.-

 

 

6.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

6.1       Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

6.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, del Pla de Salut de Manresa 2018-2022.-

 

6.2       Regidoria delegada d’Esports

 

6.2.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases reguladores i la convocatòria per a l’atorgament de subvencions destinades a entitats i clubs esportius locals, per al desenvolupament de programes d’inclusió esportiva d’infants i joves amb pocs recursos econòmics mitjançant l’atorgament de beques esportives, temporada 2018-2019.-        

 

      

7.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

7.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

7.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació de crèdit de les aplicacions pressupostàries del subprograma 432.0 Promoció Turística.-

 

7.1.2.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació de crèdit de les aplicacions pressupostàries del programa 4311 Fires.-

 

7.1.3.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 9/2018, dins el pressupost municipal vigent.-

 

7.1.4.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, del conveni entre l’Ajuntament de Manresa i la Secretaria d’Estat d’Hisenda (Direcció General del Cadastre), de col·laboració en matèria de gestió cadastral.-

 

 

8.         PROPOSICIONS

 

8.1.-     Proposició del Grup Municipal de la CUP, de condemna contra les massacres comeses per les forces armades israelianes contra la població palestina que es manifesta a Gaza.-

 

 

9.-        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

 

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

10.-      Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

11.-      Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 23, 24, 26, 27, 28 i 29, que corresponen a les sessions dels dies 8, 15, 17, 22 i 29 de maig i 5 de juny de 2018, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 20, del dia 17 d’abril de 2018.-

 

 

12.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.-

Documents relacionats

  • imagen