Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 18 d'octubre de 2018

imagen

Resolució


Valentí JunyentTorras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

  1. Article 21 dela Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donadaperla Llei57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós dela Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 9, amb caràcter ordinari, per al dia  18 d’octubre de 2018, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment queper manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària número 8/2018, del dia 27 de setembre de 2018.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 9044, de 28 de setembre de 2018, sobre cessament, a petició pròpia, del senyor Adam Majó Garriga com a Comissionat pel Centre Històric, amb efectes del dia 1 d’octubre de 2018.-

 

2.2.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 9425, de 5 d’octubre de 2018, sobre nomenament del senyor Pere Gassó Ollé com a Comissionat pel Centre Històric, amb efectes del dia 8 d’octubre de 2018.-

 

2.3.-     Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 9060, de 28 de setembre de 2018, sobre contractació en règim laboral temporal i amb caràcter de màxima urgència, d’una persona per realitzar tasques de Tècnic de Grau Mitjà Educador Social.-

 

2.4.-     Donar compte de l’informe de la Cap de Secció d’Emergències i Protecció Civil, de 25 de setembre de 2018, sobre actualització dels Plans d’Autoprotecció per a les activitats del “Correfoc” i el “Castell de Focs”.-

 

2.5.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 9324, de 4 d’octubre de 2018, sobre aprovació del Protocol d’Actuació de la Fira Mediterrània.-

 

2.6.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 9365, de 4 d’octubre de 2018, sobre aprovació de les Línies Fonamentals del Pressupost que serviran de base per a l’elaboració del pressupost de l’any 2019.-

 

2.7.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 9126, de 2 d’octubre de 2018, sobre substitució de l’alcalde titular pel primer tinent d’alcalde en la Presidència de la Junta de Govern Local del dia 2 d’octubre de 2018.-

 

2.8.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 9624, d’11 d’octubre de 2018, sobre substitució de l’alcalde titular pel primer tinent d’alcalde els dies 13 i 14 d’octubre de 2018.-

 

2.9.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 9600, de 10 d’octubre de 2018, sobre designació de lletrades d’aquest Ajuntament i atorgament de poders per a plets.-

 

 

3.         ALCALDIA PRESIDÈNCIA

 

3.1.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, del règim econòmic dels càrrecs electes municipals amb efectes 1 de juliol de 2018.-

 

 

4.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

4.1       Regidoria delegada d’Acció Social

 

4.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases reguladores i de la convocatòria per a l’atorgament de subvencions a través del Programa Xec Servei per a la prestació de serveis de proximitat a la ciutat de Manresa (any 2018).-

 

 

5.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

5.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

5.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació de l’aplicació pressupostària 9120 48920 Regidories - Subvencions Nominatives.-

 

5.1.2.-  Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació de les ordenances fiscals que han de regir a partir de l’1 de gener de 2019.-

 

5.1.3.-  Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació de les tarifes del preu públic Manresa Salut Esport.-

 

5.1.4.-  Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la imposició i ordenació de contribucions especials per a la realització de les obres del Projecte  d’urbanització dels espais complementaris al Pla Especial del sector Fàbrica Nova P.E. 10.-

 

5.1.5.-  Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de l’Ordenança fiscal general reguladora de la gestió, inspecció i recaptació dels tributs i altres ingressos de dret públic municipals.-

 

5.1.6.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 15/2018, dins el pressupost municipal vigent.-

 

 

5.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

5.2.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de les retribucions del personal al servei de l’Ajuntament de Manresa amb efectes d’1 de juliol de 2018.-

 

5.2.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, del Pla Intern per a la Igualtat de Gènere 2018-2021 de l’Ajuntament de Manresa.-

 

 

6.         PROPOSICIONS

 

6.1.-     Proposició dels Grups Municipals de la CUP, PSC, DM i el regidor Miquel Davins Pey per a la publicació dels pressupostos municipals en format digital obert.-

 

 

7.-        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

 

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

8.-        Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

9.-        Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 44, 45 i 47, que corresponen a les sessions dels dies 18 i 25 de setembre i 2 d’octubre de 2018, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 37, del dia 17 de juliol de 2018.-

 

10.-      Donar compte d’escrit que justifica recepció d’un acord adoptat pel Ple Municipal.-

 

 

11.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.-

Documents relacionats

  • imagen