Presentacions dels plans de màrqueting turístic de Manresa i de Catalunya, demà a l’auditori Plana de l’Om

Doble acte de presentació de plans de màrqueting turístic, demà dimarts a l’auditori Plana de l’Om. A 2/4 d’1 del migdia tindrà lloc la presentació del Pla de Màrqueting Turístic de Manresa, mentre que a 2/4 de 6 de la tarda es presentarà el document que fa referència a Catalunya. Als actes hi ha prevista l’assistència de representants del sector turístic, però són oberts a tothom.


imagen

Durant els darrers anys, l’Ajuntament  de Manresa i la Fundació Turisme i Fires han apostat per l’impuls del sector turístic amb el desenvolupament d’un projecte de ciutat. Amb l’objectiu de donar continuïtat a les tasques realitzades, amb el suport de la Diputació de Barcelona, l’any 2018 es va elaborar un Pla de Màrqueting Turístic de Manresa, que defineix una estratègia en matèria turística i orienta les accions necessàries per assolir les fites establertes. Demà dimarts, a 2/4 d’1 del migdia, tindrà lloc la presentació del pla, a l’auditori Plana de l’Om. A l’acte hi intervindran el regidor de Turisme, Joan Calmet, i el diputat de Turisme de la Diputació, Miquel Samper, mentre que la presentació anirà a càrrec dels autors del pla, l’empresa Expertus. A l’acte s’hi ha convidat representants del sector turístic de la Catalunya central, però l’accés serà lliure.

 

Les accions incloses al pla estan alineades amb les establertes al Pla Director del Projecte Manresa 2022, pel fet que el 500 aniversari de l’estada de Sant Ignasi de Loiola a Manresa representa una gran oportunitat per posicionar la ciutat com una destinació de turisme cultural i espiritual de referència.

 

El Pla de Màrqueting Turístic de Manresa té com objectius principals dotar al municipi dels equipaments i sistemes organitzatius necessaris, potenciar l’enfortiment de les empreses del territori, consolidar el posicionament de la ciutat com a destinació de turisme cultural i espiritual i potenciar l’atracció de visitants mitjançant la promoció, comunicació i distribució multicanal.  Per tal d’assolir aquests objectius s’han definit estratègies i accions vinculades amb la gestió i elements bàsics de competitivitat, amb els productes, la promoció i el màrqueting, la comunicació i la comercialització.

 

A 2/4 de 6 de la tarda, i al mateix espaies durà a terme la presentació del Pla de Màrqueting Turístic de Catalunya 2018-2022, una iniciativa conjunta de la Agència Catalana de Turisme i de les àrees de Turisme de les Diputacions catalanes. Hi intervindran l’alcalde de Manresa, Valentí Junyent, el diputat Miquel Samper, i el director de l’Agència Catalana de Turisme, David Font.

Documents relacionats

  • imagen