Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del 26 de febrer de 2019

imagen

Resolució

 

Valentí Junyent Torras, alcalde president de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

1.   Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

 

2.   Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

 

3.   Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

 

4.   Article 10 del Reglament orgànic municipal.

 

5.   Acord del ple de 30 de juny de 2015, sobre establiment del règim de sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

 

Resolc:

 

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local núm. 10  per al dia 26 de febrer de 2019,  a les 12.30 h, amb caràcter públic, al saló de sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.

 

 

Ordre del dia

 

 

1.         Aprovació acta anterior

 

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió núm. 4, que va tenir lloc el dia 22 de gener de 2019.

 

 

2.         Àrea de Territori

 

2.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

2.1.1    Aprovar, si escau, el plec de clàusules administratives particulars que haurà de             regir la permuta entre el domini d’una porció de la finca resultant n. 4 del    Projecte de reparcel·lació voluntària de la modificació del pla especial Fàbrica   Nova i text refós de la normativa, propietat de CRITERIA CAIXA, SA, i el dret       de superfície de les finques resultants 14, 15 i 18 (subsòl) del mateix projecte   de reparcel·lació i adjudicades a l’Ajuntament de Manresa.(GES.PLC 1/2019).

 

3.         Àrea de Promoció de la Ciutat

 

3.1       Regidoria delegada d’Ocupació i Emprenedoria

 

3.1.1    Aprovar, si escau, el conveni d’Agrupació d’entitats per a la sol·licitud i realització d’un projecte singular a l’empara de l’Ordre TSF/142/2018, de 3 d’agost, per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions públiques destinades al finançament dels Projectes Singulars.

 

4.         Àrea de Drets i Serveis a les Persones

 

4.1       Regidoria delegada d’Habitatge i Barris

 

4.1.1    Obrir, si escau, la convocatòria de concurs públic per a l’atorgament de concessions de drets funeraris sobre sepultures del Cementiri municipal.

 

4.2       Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

4.2.1    Aprovar, si escau, la imposició d’una sanció per estar en possessió d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció. (SPU.SAN 2018/12).

 

4.2.2    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per transmetre gossos potencialment perillós a persones que no tenen llicència administrativa. (SPU.SAN 2019/09).

 

4.2.3    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per la tinença  i conducció de dos gossos potencialment perillosos sense disposar de la corresponent llicència administrativa, i per no evitar la seva fugida. (SPU.SAN 2019/10).

 

4.2.4    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per l’abandonament d’un gos de raça potencialment perillosa. (SPU.SAN 2019/11).

 

4.2.5    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per la conducció d’un gos potencialment perillós sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 2019/12).

 

4.2.6    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per estar en possessió d’una gossa potencialment perillosa sense disposar de la llicència administrativa per a la seva tinença i conducció (SPU.SAN 2019/13).

 

5.         Àrea d’Hisenda i Governació

 

5.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

5.1.1    Aprovar, si escau, la devolució de garantia del contracte de serveis que   consisteix en l’ús d’una aplicació informàtica de gestió per part de la tresoreria          municipal (CON.EXE 2019000002)

 

5.1.2    Aprovar, si escau, la devolució de garantia del contracte de serveis que   consisteix en el manteniment del suport i les llicències del programari de       base de dades Oracle (CON.EXE 2019000003)

 

5.1.3  Aprovar, si escau, la devolució de garantia del contracte de subministrament i      instal·lació de dos caixers per al cobrament de tributs municipals, mitjançant arrendament a llarg termini i amb opció de compra (CON.EXE 2019000008)

 

5.1.4    Aprovar, si escau, l’estimació de diverses sol·licituds de bonificació del 95%, 60%  i  50% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres.

 

5.1.5    Aprovar, si escau, la pròrroga de la cessió d’ús d’un local situat a la plaça Mil      Centenari, s/n, a favor de l’entitat CAE FORMACIÓ I SERVEIS            SOCIOCULTURALS.

 

6.         Assumptes sobrevinguts

 

7.         Precs, preguntes i interpel·lacions

Documents relacionats

  • imagen