Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 28 de febrer de 2019

D'acord amb la proposició aprovada en la darrera sessió, el Ple municipal es celebrarà per primera vegada amb el nou horari:  a les 5 de la tarda

 

imagen

Resolució

 

Valentí Junyent Torras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

  1. Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  1. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 2, amb caràcter ordinari, per al dia 28 de febrer de 2019, a les 17 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment queper manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 


ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària número 1/2019, del dia 24 de gener de 2019.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 538, de 22 de gener de 2019, sobre substitució del titular de l’Alcaldia pel primer tinent d’alcalde,  en la Presidència de les Juntes de Govern Local del dia 22 de gener de 2019, amb caràcter reservat i amb caràcter públic.-

           

2.2.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 794, de 28 de gener de 2019, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 1/2019, dins el Pressupost municipal vigent.-

 

2.3.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 1410, de 8 de febrer de 2019, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 2/2019, dins el Pressupost municipal vigent.

 

 

2.4.- Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 2221, de 20 de febrer de 2019, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 4/2019, dins del Pressupost municipal vigent.-

 

2.5.-  Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 2126, de 18 de febrer de 2019,  sobre aprovació del Protocol d’actuació de la Fira de l’Aixada, que va tenir lloc a Manresa els dies 23 i 24 de febrer de 2019.-

 

2.6.-  Donar compte de l’informe trimestral d’Intervenció sobre l’article 13.6 de la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d’abril, d’Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera, relatiu al període mitjà de pagament a proveïdors (4t trimestre 2018).-

 

2.7.-  Donar compte de l’informe trimestral de Tresoreria sobre la llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials (4t trimestre 2018).-

 

2.8.-     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 2349, de 25 de febrer de 2019, sobre substitució del titular de l’Alcaldia pel segon tinent d’alcalde, de les 00.00 h a les 17 h del dia 26 de febrer de 2019.-

 

 

3.         ÀREA DE TERRITORI

 

3.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

3.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’estimació parcial de l’al·legació presentada per la Direcció General de Patrimoni de Catalunya i aprovació definitiva del Text Refós del Pla de millora urbana –PMU- Alcoholera de Manresa.-

 

3.1.2.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació puntual del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal (POUM) de Manresa. Parc Tecnològic.-

 

3.2       Regidoria de Qualitat Urbana, Mobilitat i Serveis

 

3.2.1.- Dictamen sobre aprovació, si escau, del Pla d’Acció per a l’Energia Sostenible i el Clima (PAESC) de Manresa.-

 

 

  1. 4.         ÀREA DE PROMOCIÓ DE LA CIUTAT

 

4.1       Regidoria delegada de Turisme

 

4.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases reguladores del Premi Pare Ignasi Puig i Simon 2019.-

 

4.2       Regidoria delegada d’Ocupació i Emprenedoria

 

4.2.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau,  de les bases reguladores del XV Concurs d’Idees emprenedores i Pla d’empresa del Projecte “Idees Joves”, i de la convocatòria del concurs públic.-

 

4.2.2.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases reguladores de les Beques per assistència als cursos realitzats en el marc del projecte “Ocupació al Bages Industrial (OBI) 2018-2020”, i  de la convocatòria del concurs públic.-

 

5.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

5.1       Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

5.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, del Pla d’Acció per a la Inclusió Social de Manresa 2018-2022.-

 

 

6.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

6.1      Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

6.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 3/2019, dins el Pressupost municipal vigent.-

 

6.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

6.2.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la rectificació d’errades materials de la Relació de Llocs de Treball aprovada pel Ple de la corporació en data 24 de gener de 2019.

 

 

7.         PROPOSICIONS

 

7.1.-     Proposició del Grup Municipal de la CUP en suport i adhesió a la Vaga General Feminista convocada per al proper 8 de març de 2019.

 

7.2.-     Proposició dels Grups Municipals d’ERC, CDC, CUP, PSC, DM i el regidor no adscrit Miquel Davins Pey, per declarar Manresa antifeixista i en favor de la convivència en la diversitat.

 

 

8.-        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

9.-        Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

10.-      Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 2, 3, 5, 6 i 7,  que corresponen a les sessions dels dies 15, 22 i 29 de gener i 5 i 12 de febrer de 2019, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 61, del dia 18 de desembre de 2018.-

 

 

11.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.-

 

 

 

 

Documents relacionats

  • imagen