Els participants de '#DescobreixMANRESA amb Instagram', organitzada per l’Oficina de Turisme i la Diputació de Barcelona, gaudiran de visites gratuïtes a monuments de Manresa i de promocions especials en alguns restaurants.
El proper diumenge 12 d’octubre, coincidint amb la Fira Mediterrània de Manresa, tindrà lloc una trobada d’Instagramers organitzada per l’Oficina de Turisme de Manresa en col·laboració amb la Diputació de Barcelona, @DescobreixCatalunya, Fira Mediterrània, el Museu de la Tècnica i el Centre d’Interpretació del Carrer del Balç.
Durant la trobada, que començarà a partir de les 10.30h, els igers — o usuaris d’Instagram — podran visitar gratuïtament el Carrer del Balç, la Seu i el Museu de la Tècnica o gaudir dels espectacles de la Fira Mediterrània. A més, gaudiran de promocions especials en alguns restaurants del centre que col·laboren amb la proposta, presentant l’acreditació.
La convocatòria, les bases i les inscripcions es publicaran a través del perfil d’Instagram de “Barcelona és molt més” (@bcnmoltmes) i al perfil @DescobreixCatalunya. Les fotos que facin es penjaran a la xarxa social Instagram amb el hashtag #DescobreixManresa entraran a concurs. A finals d’octubre es donaran a conèixer els guanyadors, que seran triats per un jurat format per un representant de Turisme de la Diputació, un de l’Oficina de Turisme de Manresa, un membre del grup @DescobreixCatalunya i un representant de la Fira Mediterrània. El primer premi és un cap de setmana, tot inclòs, a la propera destinació on tingui lloc la trobada i la resta de premiats guanyaran visites guiades, entrades al Museu de la Tècnica, entrades pel proper Carrer dels Penitents i Pessebre Vivent i també entrades per l’espectacle inaugural de la Fira Mediterrània 2015.
La convocatòria s'adreça als usuaris de la popular comunitat social de fotografia, Instagram, una de les més actives i dinàmiques en la promoció de tot tipus de negocis i, en especial, de destinacions turístiques. Impulsen #DescobreixMANRESA Turisme de la Diputació de Barcelona, en col·laboració amb L’Oficina de turisme de Manresa, per tal de donar a conèixer la marca “Barcelona és molt més” i fer difusió de l'oferta turística de la demarcació de Barcelona, a través de les xarxes socials.