El banc visitarà un miler d’establiments i instal·larà urnes als comerços perquè els seus clients participin en un sorteig on podran guanyar una targeta regal de Banc Sabadell de 3.000 euros per bescanviar en els mateixos comerços. També distribuirà unes 15.000 bosses ecològiques amb un disseny exclusiu de Xavier Mariscal.
Banc Sabadell, l’Ajuntament de Manresa i cinc associacions de botiguers de la ciutat han presentat avui la campanya “Creiem en Manresa” per ajudar a dinamitzar l’activitat del teixit comercial de la capital del Bages. Durant el mes d’octubre els establiments del municipi bagenc podran adherir-se a aquesta iniciativa que es desenvolupar& agrave; entre el 3 i 29 de novembre.
La campanya ha estat presentada aquest migdia a l’Ajuntament de Manresa per la regidora de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, Sílvia Gratacós; pel director de la zona del Bages de Banc Sabadell; Jeroni Benavides; i pel president de la UBIC, Jaume Pont. Els han acompanyat diversos representants d'associacions de comerciants de Manresa.
Gratacós ha manifestat “la voluntat de l’Ajuntament de ser al costat del comerç de Manresa” i ha agraït “aquesta iniciativa del Banc de Sabadell, que esperem que sigui el màxim de participativa”. La regidora ha ressaltat l’encert del nom de la campanya “Creiem Manresa” que “posa en valor la capitalitat comercial de la nostra ciutat”.
Per la seva part, Jeroni Benavides ha manifestat que el Banc Sabadell “ha apostat per Manresa amb un acció com aquesta que té l’objectiu de potenciar el comerç local com a element clau i vertebrador del creixement de la ciutat” i ha afegit que “creure en el comerç de Manresa és creure en Manresa”.
Al seu torn, Jaume Pont ha manifestat “el suport de la UBIC a aquesta iniciativa del Banc de Sabadell per ajudar a dinamitzar el comerç i a qualsevol proposta que serveixi d’impuls a l’activitat comercial”.
Fomentar el consum
La campanya compta amb el suport de la Unió de Botiguers i Comerciants (UBIC), les associacions de comerciants de Sobrerroca, Plaça Major, Sant Miquel i Voltants; la del Born – La Plana i la del Carrer Barcelona; així com de l’Associació d’Empresaris del Polígon Els Trullols. L’objectiu és impulsar el trànsit de clients cap a les botigues i els punts de venda del municipi, així com fomentar el consum.
El banc té previst visitar més d’un miler d’establiments amb la intenció de contribuir a reforçar els seus negocis si s’hi adhereixen. Els establiments que s’adhereixin a la promoció “Creiem en Manresa” podran oferir als seus clients la participació en un sorteig, el premi del qual serà una targeta regal de Banc Sabadell de 3.000 euros per bescanviar en els establiments que formin part de la campanya. El banc instal·larà unes urnes en aquests comerços perquè els clients hi puguin dipositar les butlletes. El sorteig tindrà lloc el dia el 15 de desembre.
Una altra acció de la campanya serà la distribució, entre els clients del banc, de 25.000 bosses ecològiques amb un disseny exclusiu de Xavier Mariscal que portaran l’eslògan “Creiem ”. Tot plegat s’acompanyarà amb una àmplia difusió publicitària.
Aquesta iniciativa de Banc Sabadell es va iniciar el passat mes de maig i fins a la data s’ha desenvolupat en 20 ciutats com ara Saragossa, Santander, Pamplona, Castelló, Osca, entre altres. En aquestes poblacions s’han adherit més de 10.000 comerços i 1.240.000 persones s’han mobilitzat per participar en el sorteig de targetes regals BS. Durant la recta final de l’any, la campanya s’estendrà a 19 ciutats més, entre les quals destaquen Girona, Vitòria, Salamanca, Còrdova o Pontevedra.