Durant tres setmanes, les persones participants han respost a preguntes vinculades al modernisme, a sant Ignasi i l’època medieval a Manresa.
Un total de 1.298 persones han participat al tour virtual en família proposat per Manresa a través d’Instagram, una iniciativa que va finalitzar el passat divendres 8 de maig. Durant tres setmanes, s’han anat penjant a través d’Instagram stories preguntes vinculades a les tres temàtiques proposades: la primera setmana sobre modernisme, la segona sobre sant Ignasi de Loiola i Manresa i la tercera sobre l’època medieval.
De tots aquests participants, 94 famílies ho han fet responent a totes les preguntes de la setmana i per tant tindran accés a una visita guiada gratuïta tan bon punt es puguin reprendre.
La proposta ha tingut una molt bona acollida de likes i d’interaccions, la qual cosa s’ha traduït en un augment de seguidors al perfil d'Instagram de Manresa Turisme, passant de 3.271 a 3.344. El post que va tenir més èxit va ser el primer, amb una foto de la Buresa amb 256 likes. Pel que fa a l’abast de la campanya, s’ha arribat a 2.193 persones, casi 200 més que la setmana anterior a l’inici de la proposta.
Per tal de respondre les preguntes, es proposava fer el tour virtual que es troba a l’APP gratuïta Izi Travel, però no tothom ho ha necessitat ja que han fet el tour 59 famílies.
La idea és que les activitats proposades durant el tour virtual puguin oferir-se de manera presencial a través de tallers familiars.
En aquests moments Manresa Turisme està acabant d’ultimar detalls per engegar la propera campanya a xarxes socials, que vincularà el patrimoni de la ciutat amb els vins de la DO Pla de Bages.