Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 17 de desembre de 2020

imagen

Resolució

 

Marc Aloy Guàrdia, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

  • Article 21 de la Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei57/2003, de 16 de desembre.

  • Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei  municipal i de règim local de Catalunya.

  • Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.

  • Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  • Acord del ple d’1 de juliol de 2019, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 15, amb caràcter ordinari, per al dia 17 de desembre de 2020, a les 17 h, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment que per manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària núm. 14, del dia 19 de novembre de 2020.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1.-   Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 12414, de 23 de novembre de 2020,  sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 37/2020, dins del Pressupost municipal vigent.-

 

2.2.-   Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 13137, de 3 de desembre de 2020, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 38/2020, dins del Pressupost municipal vigent.-

 

2.3.-   Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 13365, de 10 de desembre de 2020, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 39/2020, dins del Pressupost municipal vigent.-

 

2.4.-   Donar compte de l’Informe de seguiment del Pla local de Reconstrucció Social i Econòmica de Manresa. Desembre 2020.-

 

3.         ALCALDIA -  PRESIDÈNCIA

 

3.1.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la Instrucció de control intern de la gestió econòmica de l’Ajuntament de Manresa i els seus ens vinculats o dependents. (AJT.DIC 70/2020).-

 

3.2.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la data de la sessió ordinària del Ple de la Corporació del mes de gener de 2021. (SGR.CTP 25/2020).-

 

3.3.-     Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’excepcionalitat d'atorgar l'honor en vida de la persona, i designar la instal·lació de les piscines municipals de Manresa amb el nom de Piscines municipals Manel Estiarte Duocastella. (CUL.HON 1/2020).-

 

 

4.         ÀREA DE SERVEIS GENERALS

 

4.1       Regidoria delegada d’Hisenda

4.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, del Pressupost general de l’Ajuntament de Manresa per a l’exercici 2021, i de les seves Bases d’execució.-

 

4.1.2.-  Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la imposició de contribucions especials i de l’acord d’ordenació concreta del tribut per a la realització de les obres del “Projecte d’urbanització del Carrer del Germà Isidre (Tram Central)”. (AJT.DIC 69/2020).-

 

4.1.3.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la concertació d’una operació de préstec a llarg termini, en substitució d’una altra preexistent, d’import 1.953.377,60 €. (TRE.OPL 1/2020).-

 

4.1.4.-  Prèvia ratificació de la seva inclusió a l’ordre del dia, per no haver estat sotmès a informe de la Comissió Informativa corresponent: Aprovació, si escau, de la inadmissió a tràmit de l’escrit d’al·legacions presentat a l’aprovació provisional de les ordenances fiscals per a l’exercici 2021, i ratificar la seva aprovació definitiva. (AJT.DIC 79/2020.-)

 

4.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i  Govern  Obert

 

4.2.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la plantilla del personal al servei de la corporació per a l’any 2021. (AJT.DIC 71/2020).-

 

4.2.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de deixar sense efecte el límit de 80 hores de serveis extraordinaris per al   personal de la policia local durant l’any 2020, establert a l’article 13 de l’Acord sobre condicions econòmiques, socials i de treball de l’Ajuntament de Manresa. (AJT.DIC 74/2020).-

 

4.3       Regidoria delegada de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil

 

4.3.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la sol·licitud a la Generalitat de Catalunya, de la delegació a favor de l’Ajuntament de Manresa, de la competència sancionadora  per la comissió d’infraccions lleus del Decret Llei 30/2020, de 4 d’agost.-

 

5.         ÀREA DE TERRITORI

 

5.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Mobilitat

 

5.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’extinció del conveni de col·laboració signat el 3 de març de 2008, entre l’Agència Catalana de l’Aigua i l’Ajuntament de Manresa, per a l’adequació dels sistemes públics de sanejament en alta a les necessitats generades pel nou desenvolupament urbanístic del sector Pla Parcial Sagrada Família.(AJT.DIC 67/2020).-

 

5.1.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la  primera modificació del contracte del servei de neteja de les dependències municipals. (CON.EXE 91/2020).-

 

5.1.3.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la liquidació de la indemnització per danys i perjudicis, soferts durant el període de la suspensió parcial d’execució del contracte del servei de neteja de les dependències municipals. (CON.EXE 97/2020).-

 

5.1.4.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la pròrroga i segona modificació del contracte de serveis que consisteix en el manteniment de les instal·lacions tèrmiques i de protecció contra la legionel·la dels equipaments municipals. (CON.EXE 87/2020).-

 

5.1.5.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la revisió de preus aplicable al règim tarifari de la concessió administrativa que consisteix, entre altres serveis, en la gestió dels serveis públics per a la construcció i explotació d’un aparcament subterrani a la plaça de la Reforma, per a l’exercici 2021. (CON.EXE 92/2020).-

 

 

6.         ÀREA DE DESENVOLUPAMENT LOCAL

 

6.1       Regidoria delegada d’Ocupació, Empresa i Coneixement

 

6.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases reguladores i de la convocatòria per a l’atorgament d’ajudes per a la contractació de persones per a realitzar treballs a la llar o cures. (SUB.BCO 32/2020).-

 

6.1.2.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases reguladores i de la convocatòria del Premi Rosa Argelaguet i Isanta, Premi del Campus Manresa, en relació amb el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència. (I Edició) (SUB.BCO 33/2020).-

 

 

7.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

7.1       Regidoria delegada d’Esports

 

7.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la liquidació dels ingressos afectats a la promoció cultural i esportiva (any 2019) de la concessió d’obra pública que consisteix en la construcció i explotació d’un complex cívic, cultural i esportiu i de serveis anomenat Complex Nord les Bases. (CON.EXE 57/2020).-

 

7.1.2.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de les tarifes vinculades a la gestió del Complex esportiu de les Piscines Municipals de Manresa per a l’exercici 2021. (CON.EXE 88/2020).-

 

 

8.         PROPOSICIONS

 

8.1.-     Proposició del Grup Municipal de Fem Manresa per garantir plenament l’exercici del dret a l’avortament a la Catalunya Central.-

 

 

9.-        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

10.-      Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

11.-      Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 44, 45, 47 i 48, que corresponen a les sessions dels dies 10, 17 i 24 de novembre de i 1 de desembre de 2020, i de l’acta de la sessió de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 40, del dia 13 d’octubre de 2020.-

 

12.-      Donar compte d’un escrit que justifica recepció d’acord adoptat pel Ple de l’Ajuntament de Manresa.-

 

 

13.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.-

 

 

 

 

Documents relacionats

  • imagen