Ordre del dia del Ple ordinari de l'Ajuntament de Manresa del 18 de febrer de 2021

imagen

Resolució

 

Marc Aloy Guàrdia, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

  • Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.
  • Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.
  • Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  • Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  • Acord del ple d’1 de juliol de 2019, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 3, amb caràcter ordinari, per al dia 18 de febrer de 2021, a les 17 h, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment que per manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1.-     Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta de la sessió plenària ordinària, núm. 2, del dia 28 de gener de 2021.-

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

 

2.1.-     Donar compte de l’informe d’Intervenció, de 29 de gener de 2021, en relació al seguiment del Pla d’Ajust a tancament del quart trimestre de 2020.-

 

2.2.-     Donar compte de l’informe d’Intervenció, de 29 de gener de 2021, sobre l’article 13.6 de la Llei Orgànica 2/2012, de 27 d’abril, d’Estabilitat Pressupostària i Sostenibilitat Financera, relatiu al període mitjà de pagament a proveïdors - 4t trimestre 2020. (INT.PMP-1/2021).-

 

2.3.-     Donar compte de l’informe trimestral de Tresoreria, d’1 de febrer de 2021, sobre la llei 15/2010, de 5 de juliol, per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials - 4t trimestre 2020. (INT.MOR-1/2021).-

 

2.4.-     Donar compte de la resolució de l’alcalde, núm. 1627, de 4 de febrer de 2021, sobre delegació en el regidor delegat de Seguretat Ciutadana i Protecció Civil, Joan Calmet Piqué, de l’atribució per exercir la competència delegada a l’Ajuntament de Manresa pel Departament de Salut, en relació al règim sancionador específic per l’incompliment de les mesures de prevenció per fer front a la Covid-19.-

 

2.5.-     Donar compte de la resolució de l’alcalde, de 15 de febrer de 2021, sobre modificació de l’Àrea on s’integra la Regidoria del Centre Històric.-

 

2.6.-     Donar compte de l’Informe de seguiment del Pla local de Reconstrucció Social i Econòmica de Manresa. Febrer  2021.-

 

3.         ÀREA DE SERVEIS GENERALS

 

3.1       Regidoria delegada d’Hisenda

 

3.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 1/2021, dins del Pressupost Municipal vigent. (PRE.MOD 1/2021).-

 

3.1.2.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 2/2021, dins del Pressupost Municipal vigent. (PRE.MOD 2/2021).-

 

 

4.         ÀREA DE TERRITORI

 

4.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Mobilitat

 

4.1.1.-  Dictamen sobre aprovació, si escau, de la ratificació de la resolució de l’alcalde número 1800, de 8 de febrer de 2021, sobre designació de representants municipals a la Comissió de la Xarxa Intermunicipal de Mobilitat Verda i a la Taula de Mobilitat de la Catalunya Central. (AJT.DIC 6/2021).-

 

4.1.2.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la minuta del conveni urbanístic a subscriure amb la societat Puntas, SA, en relació amb l’àmbit del PMUt 023 Concòrdia, i per a la resolució extrajudicial del recurs contenciós administratiu interposat per dita societat contra l’aprovació definitiva del POUM de Manresa (AJT.CNV 11/2021).-

 

 

5.         ÀREA DE DESENVOLUPAMENT LOCAL

 

5.1       Regidoria delegada d’Ocupació, Empresa i Coneixement

 

5.1.1.-  Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases reguladores i de la convocatòria per a l’atorgament d’ajudes a les empreses per a la contractació de persones en situació d’atur, en el marc del Pla de reactivació de l’ocupació 2021 de la Diputació de Barcelona. (SUB.BCO- 4/2021).-

 

 

6.         PROPOSICIONS

 

6.1.-     Proposició dels Grups Municipals del PSC, Fem Manresa i Ciutadans, per iniciativa de l’Associació de Gent Gran de la Font dels Capellans, per evitar l’actuació urbanística que afecta la Residència Assistida de la Font dels Capellans.-

 

 

7.-        ASSUMPTES SOBREVINGUTS.-

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

8.-        Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.-

 

9.-        Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 2, 3 i 5, que corresponen a les sessions dels dies 19 i 26 de gener i 2 de febrer de 2021, i de l’acta de la sessió de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 51, del dia 15 de desembre 2020.-

 

10.-      Donar compte d’escrit que justifica recepció d’un acord adoptat pel Ple de l’Ajuntament de Manresa.-

 

 

11.-      PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN.-

 

 

 

Documents relacionats

  • imagen