Ordre del dia del Ple extraodinari de l'Ajuntament de Manresa del 4 de juliol de 2023

imagen

Resolució

 

Marc Aloy Guàrdia, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària extraordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

1. Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.

4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.

 

Motivació del caràcter extraordinari de la sessió


1. L’article 38 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre, estableix que durant els trenta dies següents al de la sessió constitutiva, l'alcalde convocarà la sessió o sessions extraordinàries del Ple de la Corporació que calguin a fi d’adoptar les mesures necessàries de caràcter organitzatiu.

 

2. A l’efecte de donar compte al Ple de resolucions de caràcter organitzatiu així com d’adoptar els acords necessaris per al funcionament normal de l’Administració, és necessària la convocatòria d’aquesta sessió extraordinària.

     

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 10, amb caràcter extraordinari, per al dia 4 de juliol de 2023, a les 17 h, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment que per manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies quaranta-vuit hores més tard.

 

ORDRE DEL DIA

1. Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 11376, de 23 de juny de 2023, sobre constitució de la Junta de Govern Local i delegació de competències de l’Alcaldia.

2. Donar compte de la Resolució de l'alcalde, núm. 11377, de 23 de juny de 2023, sobre nomenament de tinents d'alcalde.

3. Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 11378, de 23 de juny de 2023, sobre nomenament de regidors i regidores delegats/delegades i delegació de competències.

4. Donar compte de la constitució dels grups municipals de l’Ajuntament de Manresa.

5. Proposta sobre establiment, si escau, de la periodicitat de les sessions del Ple.

6. Proposta sobre creació, si escau, de la Junta de Portaveus, designació dels seus membres i establiment del seu règim d’organització i funcionament.

7. Proposta sobre creació, si escau, de les Comissions Informatives de caràcter permanent i establiment  del seu règim d’organització i funcionament.


8. Proposta sobre delegació, si escau, de competències del Ple en la Junta de Govern Local i en l’alcalde.

 

9. Proposta sobre aprovació, si escau, del règim de retribucions i dedicació dels membres de la Corporació, i règim d’indemnitzacions i dietes de la resta de membres corporatius, així com indemnitzacions econòmiques als grups polítics municipals.

 

10. Proposta sobre determinació, si escau, del nombre, característiques i retribucions del personal eventual.

 

11. Proposta sobre designació, si escau, de representants de la Corporació en òrgans i entitats que requereixen representació municipal.

 

 

Documents relacionats

  • imagen