L'equip itinerant de la Síndica de Greuges atendrà consultes i queixes a Manresa el 7 de febrer

Prèviament, cal concertar entrevista trucant al telèfon gratuït 900 124 124, enviant un correu electrònic a citaprevia@sindic.cat, o a través de la pàgina web https://www.sindic.cat

 

imagen

D’acord amb el conveni d’atenció singularitzada entre l’Ajuntament de Manresa i la Síndica de Greuges de Catalunya, el pròxim 7 de febrer l'oficina itinerant de la Síndica farà novament un desplaçament a Manresa, el primer d’aquest 2024. En aquesta ocasió, l’atenció es farà per dues vies, presencial i telemàtica (per trucada o videotrucada). L'atenció es durà a terme des del Centre Cultural El Casino de 9 a 14 h.

Com sempre, es recomana que les persones que vulguin ser ateses demanin cita prèvia a través de la pàgina web de la Síndica de Greuges de Catalunya https://www.sindic.cat, trucant al telèfon 900 124 124 o enviant un missatge a l'adreça citaprevia@sindic.cat


La Síndica de Greuges de Catalunya té la funció d'atendre les queixes de totes les persones que es troben desemparades davant l'actuació o la manca d'actuació de les administracions. Vetlla pel bon funcionament de l'Administració de la Generalitat i dels ens locals de Catalunya, com ara els ajuntaments, les diputacions o els consells comarcals. Per tant, actua com a supervisor i col·laborador de l'Administració catalana, amb l'objectiu d'ajudar a millorar-ne el funcionament. També supervisa les empreses privades que presten serveis d'interès públic, com ara la llum, la telefonia, l'aigua, el gas, el servei postal, etc.

(*) Peu de foto: La Síndica de Greuges de Catalunya, signant al Llibre d’Honor de l’Ajuntament de Manresa. El seu equip tornarà atendre a la ciutadania de Manresa el dimecres 7 de febrer

Documents relacionats

  • imagen