Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del 20 d'octubre de 2015

Resolució


Valentí Junyent Torras, alcalde president de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

1.   Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

 

2.   Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

 

3.   Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

 

4.   Article 10 del Reglament orgànic municipal.

 

5.   Acord del ple de 30 de juny de 2015, sobre establiment del règim de sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

 

Resolc:

 

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local núm. 50 per al dia 20 d’octubre de 2015, a les 12.30 h, amb caràcter públic, al saló de sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.

 

Ordre del dia

 

1. Aprovació acta anterior

 

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió núm. 44, que va tenir lloc el dia 15 de setembre de 2015.

 

 

2. Àrea de Presidència

 

2.1 Regidoria delegada de Promoció Econòmica i Comerç

 

2.1.1 Aprovar, si escau, l’acceptació de renúncia de les concessions administratives d’ús privatiu de tres unitats comercials del Mercat Municipal de Puigmercadal de Manresa..

 

 

3. Àrea d’Hisenda i Governació

 

3.1 Regidoria delegada d’Hisenda

 

3.1.1    Aprovar, si escau, la pròrroga del contracte de serveis que consisteix en la retirada, eliminació, destrucció i reciclatge de documents procedents d’arxius de gestió de les dependències municipals.

 

 

3.1.2 Aprovar provisionalment, si escau, la modificació dels preus públics que han de regir  a partir de l’1 de gener de 2016.

 

3.1.3 Aprovar, si escau, els plecs de clàusules i l’expedient de contractació per a la concessió administrativa d’ús privatiu del bar-restaurant ubicat a la Muralla de Sant Domènec, cantonada amb carrer Jaume I de Manresa (bar Maïami). 

 

 

4. Àrea de Territori i Millora Urbana

 

4.1 Regidoria delegada d’Espai Urbà i Entorn Natural

 

4.1.1    Aprovar, si escau, la Memòria valorada “Trasllat i adequació del nou local del Centre de Normalització Lingüística Montserrat, de Jove Cambra i de l’Associació de Veïns del Passeig i Rodalies”.

 

4.1.2    Aprovar, si escau, la Memòria valorada de les obres de “Millora del drenatge del Sector Nord del Parc de Puigterrà”.

 

4.1.3    Aprovar, si escau, la 4a. modificació de la concessió administrativa que consisteix en la gestió del servei públic de recollida de residus sòlids urbans i neteja urbana del municipi de Manresa, la reversió a l’Ajuntament de Manresa dels contenidors retirats de la via pública i l’alienació d’aquest material, prèvia declaració de béns no utilitzables.

 

 

5. Àrea de Serveis a les Persones

 

5.1 Regidoria delegada d’Acció Social i Cooperació

 

5.1.1    Aprovar, si escau, la regularització de la devolució d’ingressos i la 1a revisió de preus de la concessió administrativa que consisteix en la gestió del servei públic de residència i centre de dia municipal per a persones grans de Manresa.

 

 5.2 Regidoria delegada de Sanitat

 

5.2.1    Aprovar, si escau, la imposició d’una sanció en l’expedient sancionador relatiu a  la tinença de gossos potencialment perillosos sense llicència (SPU.SAN 17/2015).

 

5.2.2    Aprovar, si escau, la imposició d’una sanció en l’expedient sancionador relatiu a  la tinença de gossos potencialment perillosos sense llicència (SPU.SAN 25/2015).

 

 

6. Assumptes sobrevinguts

 

 

7. Precs, preguntes i interpel·lacions