Èxit de participació en les jornades de portes obertes vinculades a la campanya "Et porto al cor"

Més de mig miler de persones assisteixen a la visita als principals espais patrimonials de la ciutat. La Seu i el Carrer del Balç van ser els espais més visitats.


imagen

Un total de 513 persones van participar el cap de setmana passat en les jornades de portes obertes gratuïtes organitzades a la ciutat per donar continuïtat a la campanya promocional “Et porto al cor”, que es va engegar fa uns mesos amb l’estrena del vídeo de Manresa amb la cançó “La llum que portes dins”, de Gossos.

 

Els espais visitats van ser la Seu (220 persones), el Carrer del Balç (156 persones), l’Espai 1522 (77 persones), el Museu de la Tècnica (52 persones), la Cova de Sant Ignasi (30 persones) i el Museu Comarcal de Manresa (28 persones).

 

Les activitats vinculades a la campanya “Et porto al cor” per posar en valor la marca “Manresa, cor de Catalunya” es van iniciar divendres passat amb la presència de la periodista Mònica Terribas i el seu equip, que es van instal·lar al teatre Kursaal per emetre en directe El Matí de Catalunya Ràdio, amb centenars de persones de públic i amb nombrosos continguts del territori.

 

Durant el cap de setmana, a banda dels itineraris i visites guiades pels principals elements patrimonials, desenes de persones van participar també en els actes de la Manresa Solidària, especialment la Fira d’ONG a Sant Domènec, així com en les diferents activitats incloses dins la programació del  festival literari Tocats de Lletra.

 

Documents relacionats

  • imagen