Ordre del dia del Ple de l'Ajuntament de Manresa de 17 de novembre de 2016

imagen

Resolució
 

Valentí Junyent Torras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals
 

  1. Article 21 dela Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 12, amb caràcter ordinari, per al dia 17 de novembre de 2016, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment queper manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta núm. 11, que correspon a la sessió del Ple del dia 20 d’octubre de 2016.

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1       Donar compte de la Resolució de l’alcalde núm. 8293, de 18 d’octubre de 2016, sobre substitució de l’alcalde titular per la primera tinent d’alcalde en la Presidència de les Juntes de Govern Local del dia 18 d’octubre de 2016, reservada i pública.

 

2.2       Donar compte de la Resolució de l’alcalde núm. 8776, de 27 d’octubre de 2016, sobre substitució de l’alcalde titular pel tercer tinent d’alcalde els dies 29 i 30 d’octubre de 2016.

 

2.3       Donar compte de la Resolució de l’alcalde núm. 8363, de 13 d’octubre de 2016, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 18/2016, dins el Pressupost municipal vigent.

 

2.4       Donar compte de la Resolució de l’alcalde núm. 9504, de 31 d’octubre de 2016, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 19/2016, dins el Pressupost municipal vigent.

 

2.5       Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 8494, de 20 d’octubre de 2016, sobre nomenament d’una persona com a funcionària interina tècnica de grau mitjà treballadora social.

 

2.6       Donar compte de la Resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 8900, de 28 d’octubre de 2016, sobre nomenament d’una persona com a funcionària interina tècnica de grau mitjà treballadora social.

 

2.7       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 8539, de 24 d’octubre de 2016, sobre designació de lletrada i atorgament de poder per a plets a favor de la senyora Marta Garcia Bernaus, tècnica d’administració general de l’Ajuntament de Manresa.

 

2.8       Donar compte de la Resolució del segon tinent d’alcalde, núm. 9024, de 3 de novembre de 2016, sobre incoació d’expedient per prorrogar l’aplicació del Pla Local de Joventut 2012-2016 de l’Ajuntament de Manresa fins el dia 31 de desembre de 2017.

 

2.9       Donar compte de la Resolució del regidor delegat d’Hisenda i Organització, núm. 9618, d’11 de novembre de 2016, sobre establiment de l’horari del Registre General de Documents durant els dies 5 i 7 de desembre de 2016 i el període de Nadal i Reis 2016-2017.

 

 

3.         ALCALDIA PRESIDÈNCIA

 

3.1       Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la data de la sessió ordinària del Ple de la Corporació del mes de desembre de 2016.

 

3.2       Dictamen sobre aprovació, si escau, de la designació de representants municipals suplents al Patronat i al Comitè Executiu de Fira Manresa, Fundació Privada.

 

 

4.         ÀREA DE PROMOCIÓ DE LA CIUTAT

 

4.1       Regidoria delegada d’Ocupació

 

4.1.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’adhesió de l’Ajuntament de Manresa al “Protocol general per a l’adhesió a la Xarxa d’Oficines Tècniques Laborals de la Diputació de Barcelona (Xarxa OTL)”.

 

5.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

 

5.1      Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent gran i Salut

 

5.1.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la separació de l’Ajuntament de Manresa de la Xarxa Sida i Món Local a Catalunya, com a conseqüència de la seva clausura.
 

6.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

6.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

6.1.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la cessió d’ús, a favor de l’Associació de Veïns Els Condals, d’un local ubicat al c. Cascall, 16, al barri dels Comtals de Manresa.

 

6.1.2    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la posada a disposició, a favor del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, d’una finca de titularitat municipal de 6.470,37 m2 situada al xamfrà entre la futura prolongació del carrer Puigmal i l’avinguda Universitària de Manresa, per a la construcció d’un equipament escolar (Escola Les Bases).

 

6.1.3    Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació de diversos articles de l’ordenança fiscal núm. 17, reguladora de la taxa per utilització o aprofitament especial del domini públic municipal amb quioscos, parades, barraques, casetes de venda, espectacles o atraccions, indústries de carrer i ambulants i rodatges cinematogràfics.

 

7.         ÀREA DE TERRITORI

 

7.1       Regidoria delegada de Planejament i Projectes Urbans

 

7.1.1    Dictamen sobre aprovació definitiva, si escau, del conveni urbanístic a subscriure amb Banco Santander, S.A. per al desenvolupament del Pla General en l’àmbit del Pla de millora urbana “PE-8 Alcoholera”.

 

7.1.2    Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació puntual del Pla parcial urbanístic “Plana del Pont Nou” de Manresa.

 

7.1.3    Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació puntual del Pla General de Manresa “Pla parcial Pont Nou”.

 

 

8          PROPOSICIONS

 

8.1       Proposició dels Grups Municipals de CDC, ERC, CUP, PSC, C’s, DM i del regidor Miquel Davins, de suport al nou espai de participació i debat del Consell d’Infants.

 

8.2       Proposició del Grup Municipal de la CUP referent a la periodicitat de les trobades de la Taula sobre pobresa energètica.

 

8.3       Proposició del Grup Municipal de Ciutadans per millorar el camí per a persones, que va de Cal Gravat a la Llar d’Infants Bressolvent i empreses del polígon Bufalvent.

 

8.4       Proposició del Grup Municipal de Ciutadans sobre la responsabilitat i el manteniment de l’educació infantil de 0 a 3 anys.

 

8.5       Proposició del Grup Municipal de Ciutadans sobre l’ordenança reguladora de les autoritzacions de terrasses de restauració i el seu mobiliari en l’espai públic.

 

8.6       Proposició dels Grups Municipals d’ERC i CDC de suport a les institucions i càrrecs electes investigats per actuacions relacionades amb el procés sobiranista.

 

8.7       Proposició del Grup Municipal del PSC per instar el Govern de la Generalitat a la construcció de l’edifici de l’Escola Valldaura, com a mínim, de manera simultània a l’edifici de la nova escola Les Bases

 

9.         ASSUMPTES SOBREVINGUTS

 

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

10.       Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.

 

11.       Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter  reservat núm. 46, 47, 49 i 50, que corresponen als dies 11, 18 i 25 d’octubre i 2 de novembre de 2016, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 43, del dia 20 de setembre  de 2016.

 

12.       Donar compte d’escrits que justifiquen recepció d’acords adoptats pel Ple de l’Ajuntament de Manresa.

 

 

13.       PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN



Documents relacionats

  • imagen