Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del 20 de desembre de 2016

imagen

Valentí Junyent Torras, alcalde president de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

1. Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

 

2. Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

 

3. Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

 

4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.

 

5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, sobre establiment del règim de sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

 

Resolc:

 

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local núm. 59 per al dia 20 de desembre de 2016, a les 12.30 h, amb caràcter públic, al saló de sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.

 

Ordre del dia:

 

1. Aprovació acta anterior

 

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió núm. 53, que va tenir lloc el dia 15 de novembre de 2016.

 

2. Àrea de Promoció de la Ciutat

 

2.1 Regidoria delegada de Dinamització Econòmica

 

2.1.1 Aprovar, si escau, l’adhesió de l’Ajuntament de Badalona al conveni signat en data 23 d’abril de 2002 per al desenvolupament del projecte “El Perfil de Ciutat: mesura de la qualitat de vida i la sostenibilitat de les ciutats mitjanes europees”.

  

3. Àrea de Drets i Serveis a les Persones

 

3.1 Regidoria delegada d’Acció Social

 

3.1.1 Aprovar, si escau, la quarta revisió del preu del contracte de la concessió administrativa del servei de transport adaptat.

 

 

3.2 Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

3.2.1 Aprovar, si escau, la imposició d’una sanció d’expedient sancionador per tinença de gossos potencialment perillosos sense llicència administrativa (SPU.SAN 24/2016).

  

4. Àrea d’Hisenda i Governació

 

4.1 Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

4.1.1 Estimar, si escau, diverses sol·licituds de bonificació del 50% i del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres per aplicació de l’article 6 de l’ordenança fiscal, per obres de reforma, reparació i rehabilitació d’immobles.

 

4.1.2 Desestimar, si escau,  diverses sol·licituds de bonificació del 50% i del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres per aplicació de l’article 6 de l’ordenança fiscal, per obres de reforma, reparació i rehabilitació d’immobles.

 

4.1.3 Aprovar, si escau, les tarifes vinculades a la gestió del complex esportiu de les piscines municipals de Manresa per a l’exercici 2017.

 

4.1.4 Aprovar, si escau, la liquidació definitiva de la subvenció al dèficit d’explotació del servei públic de transport urbà de viatgers de Manresa, corresponent a l’exercici 2014.

 

4.1.5 Aprovar, si escau, la revisió aplicable per a l’exercici 2017, al règim tarifari de la concessió administrativa que consisteix en la gestió dels serveis públics per a la construcció i explotació d’un aparcament subterrani a la plaça de la Reforma, la reurbanització del’espai adjacent a la plaça dela Reforma, la construcció iexplotació d’un aparcament subterrani a la plaça del Mil-Centenari sota condició suspensiva, l’explotació d’un local comercial a la plaça de la Reforma, la gestió del servei públic d’aparcament en superfície sota temps limitat i la gestió del servei de retirada i dipòsit de vehicles situats a la via pública.

  

4.2 Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

4.2.1 Autoritzar a la Sra. Beatriz Almenar Pasies la compatibilitat de l’activitat privada per compte aliè per realitzar classes de formació, distribuïdes fora de la jornada de treball assignada en aquest ajuntament, amb la que desenvolupa com a funcionària interina.

 

4.2.2 Autoritzar a la Sra. Ester Cruz Serrallonga la compatibilitat de l’activitat privada per compte aliè per realitzar classes a la FUB amb una dedicació de 5 hores setmanals, distribuïdes fora de la jornada de treball assignada en aquest ajuntament, amb la que desenvolupa com a funcionària interina.

 

4.2.3 Autoritzar a la Sra. Lourdes Castells Castany la compatibilitat de l’activitat privada per compte propi per realitzar tasques d’assessorament jurídic, distribuïdes fora de la jornada de treball assignada en aquest ajuntament, amb la que desenvolupa com a funcionària de carrera.

  

5. Àrea de Territori

 

5.1 Regidoria delegada de Qualitat Urbana i Serveis

 

5.1.1 Aprovar, si escau, la devolució de garantia del contracte de serveis que consisteix en el manteniment de places i espais verds  del municipi de Manresa (sector 2)- expedient SE06-08.

 

5.1.2 Aprovar, si escau, la continuïtat i revisió de preus del contracte que consisteix en la prestació del servei de manteniment de les instal.lacions d’enllumenat públic, semafòriques, fonts ornamentals i sanitari públic de la plaça Sant Domènec del municipi de Manresa.

 

 6. Assumptes sobrevinguts

 

 7. Precs, preguntes i interpel·lacions

Documents relacionats

  • imagen