Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del dia 14 de març de 2017

Resolució
 

Marc Aloy Guardia, com a alcalde accidental de l’Ajuntament de Manresa, per absència del titular de l'Alcaldia, i d'acord amb la resolució de 9 de març de 2017, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

1.   Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

 

2.   Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

 

3.   Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

 

4.   Article 10 del Reglament orgànic municipal.

 

5.   Acord del ple de 30 de juny de 2015, sobre establiment del règim de sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

 

Resolc:

 

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local núm. 14 per al dia 14 de març de 2017, a les 12.30 h, amb caràcter públic, al saló de sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.


Ordre del dia

 

1.         Aprovació acta anterior

 

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió núm. 9, que va tenir lloc el dia 14 de febrer de 2017.

 

2.         Àrea de Drets i Serveis a les Persones

 

2.1       Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

2.1.1    Aprovar, si escau, la incoació d’un expedient sancionador per tinença de gossos potencialment perillosos sense llicència administrativa (SPU.SAN 18/2017).

 

3.         Àrea d’Hisenda i Governació

 

3.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

3.1.1    Aprovar, si escau, la revisió de preus del contracte del servei que consisteix en l’ús d’una aplicació informàtica de gestió per part de la Tresoreria municipal.

 

3.1.2    Aprovar, si escau, la 2a revisió del preu del contracte del servei que consisteix en el manteniment del suport i les llicències del programari de base de dades Oracle.

 

3.1.3    Estimar, si escau, diverses sol·licituds de bonificació del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, a favor de la Generalitat de Catalunya Departament d’Ensenyament de la Catalunya Central.

 

3.1.4    Estimar diverses sol·licituds de bonificació del 50% 60% i del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, per obres de reforma, reparació i rehabilitació d’immobles en qualsevol indret del terme municipal, o de millora i rehabilitació de façanes del Centre històric.

 

 

3.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

3.2.1    Aprovar, si escau, l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal que desenvolupa en aquest Ajuntament com a Encarregat de la brigada de jardineria, amb l’activitat privada de gestió d’una casa de turisme rural.

 

3.2.2    Aprovar, si escau, l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal que desenvolupa en aquest Ajuntament com a Educadora social, amb l’activitat privada d’Educadora social.

 

3.2.3    Aprovar, si escau, l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal que desenvolupa en aquest Ajuntament com a Tècnic de grau mitjà, amb l’activitat privada de monitor esportiu.

 

3.2.4    Aprovar, si escau, l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal que desenvolupa en aquest Ajuntament com a Tècnic especialista en informàtica, amb la de professor de l’Escola Municipal d’Art de l’Ajuntament de Terrassa.

 

 

4.         Àrea de Territori

 

4.1       Regidoria delegada de Planejament i Projectes Urbans

 

4.1.1    Aprovar, si escau, la pròrroga del contracte de serveis que consisteix en la neteja de les dependències municipals.

 

4.1.2    Aprovar, si escau, l’adjudicació del servei de manteniment de les instal.lacions tèrmiques (calefacció, climatització i producció d’aigua calenta sanitària) i de protecció contra la legionel.la dels equipaments municipals.

  

4.2       Regidoria delegada de Mobilitat

 

4.2.1    Aprovar, si escau, la 1a modificació del servei públic de transport urbà de viatgers del municipi de Manresa.

 

 

5.         Assumptes sobrevinguts

 

6.         Precs, preguntes i interpel·lacions