Ordre del dia de la sessió ordinària pública de la Junta de Govern Local del dia 18 d'abril de 2017

Resolució

 

Valentí Junyent Torras, alcalde president de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió ordinària de la Junta de Govern Local amb caràcter públic, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

 

1.   Article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.

 

2.   Article 53 del Decret legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya.

 

3.   Articles 41 i 113 del Reglament d’Organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat per RD 2568/1986, de 28 de novembre.

 

4.   Article 10 del Reglament orgànic municipal.

 

5.   Acord del ple de 30 de juny de 2015, sobre establiment del règim de sessions ordinàries de la Junta de Govern Local.

 

Resolc:

 

Convocar sessió ordinària de la Junta de Govern Local núm. 20 per al dia 18 d’abril de 2017, a les 12.30 h, amb caràcter públic, al saló de sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació.

 

 Ordre del dia

 

 

1.         Aprovació acta anterior

 

Aprovació de l’esborrany de l’acta de la sessió núm. 14, que va tenir lloc el dia 14 de març de 2017.

 

 

2.         Àrea de Drets i Serveis a les Persones

 

2.1       Regidoria delegada d’Acció Social

 

2.1.1    Aprovar, si escau, la 3a pròrroga de la concessió administrativa que consisteix en la gestió del servei públic de residència i centre de dia municipal per a persones grans de Manresa

 

 

2.2       Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

2.2.1    Imposar, si escau, una sanció d’expedient sancionador per no haver adoptat les mesures necessàries per evitar l’escapada o pèrdua d’un gos de raça potencialment perillosa.(SPU.SAN 2/2017).

 

2.2.2    Incoar, si escau, un expedient sancionador per la tinença d’un gos potencialment perillós sense llicència administrativa. (SPU.SAN 27/2017).

 

 

 

3.         Àrea d’Hisenda i Governació

 

3.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

3.1.1    Aprovar, si escau, l’expedient de contractació del subministrament de servidors i cabina d’emmagatzemament mitjançant arrendament a llarg termini.

 

3.1.2    Aprovar, si escau, la pròrroga de la cessió d’ús corresponent al local núm. 29 i una part del local núm. 28, immobles ubicats a l’octogonal 11 de la Fontdels Capellans, a favor de l’entitat GEDI GESTIÓ I DISSENY, SCCL, per un període d’un any.

 

3.1.3    Estimar, si escau, una sol·licitud de bonificació del 60% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, per obres de manteniment i conservació, consolidació, reforma i rehabilitació en edificacions existents en el sector del Centre històric.

 

3.1.4    Aprovar, si escau, diverses sol·licituds de bonificació del 50% 60% i del 95% de la quota de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres, per obres de reforma, reparació i rehabilitació d’immobles en qualsevol indret del terme municipal, o de millora i rehabilitació de façanes del Centre històric.

 

3.1.5    Desestimar, si escau, diverses sol·licituds de bonificació del 50% i del 95% de l'impost sobre construccions, instal·lacions i obres, segons proposta de 29 de març de 2017, per no reunir els requisits previstos a l’art. 6 de l’ordenança fiscal.

 

3.1.6    Aprovar, si escau, l’establiment de la gratuïtat del servei de transport urbà de viatgers pel dia de Sant Jordi 2017.

 

3.1.7    Aprovar, si escau, la pròrroga de la cessió d’ús corresponent al local ubicat a l’antiga església de Casa Caritat a favor de l’entitat Colla Castellera Tirallongues.

 

 

3.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

3.2.1    Aprovar, si escau, l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal  que desenvolupa en aquest Ajuntament com a Tècnica de grau mitjà, amb l’activitat secundària com a Professora a l’UAB.

 

3.2.2    Aprovar, si escau, l’autorització per compatibilitzar l’activitat pública principal que desenvolupa en aquest Ajuntament com a Policia Local, amb l’activitat privada de trasllat de vehicles industrials i sense passatgers.

 

 

4.         Assumptes sobrevinguts

 

 

 

5.         Precs, preguntes i interpel·lacions