El Mercat Puigmercadal obre la nova etapa amb una imatge gràfica pròxima, fresca i colorista

Una imatge gràfica adaptada als nous temps és el primer element clarament visible de la nova etapa que ha encetat el mercat de Puigmercadal de Manresa, que des d’aquest mes de gener gestiona directament l’Ajuntament de Manresa. La imatge ja s’ha començat a aplicar i vindrà acompanyada d’una nova web i una campanya de promoció. També es començaran a dur a terme treballs d’adequació del mercat, que avui ha estrenat una gran lona amb la nova imatge. Al llarg d’aquest any arribaran més novetats, en la línia de dinamitzar l’equipament i posicionar-lo com un referent en productes saludables i de proximitat. 


imagen

El Mercat de Puigmercadal estrena una nova imatge, que d’acord amb el rellançament que l’Ajuntament de Manresa vol fer del mercat, transmet la imatge de proximitat, frescor, vida, diversitat...  El nou logotip té formes angulosos i geomètriques i s’inspira en les línies de la façana de l’equipament, des de la plaça de Puigmercadal, però alhora gràficament recorda la figura d’un personatge. També s’estrena el nou lema, que deixa ben clar quines són les intencions de l’equipament: “El nostre mercat de cada dia”.

 

El regidor de Comerç i Mercats, Jaume Arnau, ha presentat aquest matí la nova imatge corporativa del mercat, que ha estat creada per l’empresa bagenca E2S. Segons el regidor, “alguns dels conceptes que es volen transmetre són els de proximitat, canvi, revitalització, diversitat, frescor, modernitat, color, salut, qualitat... També per aquest motiu, la mateixa forma del logotip es pot transformar en la icona d’un personatge, que pot tenir moltes actituds i colors i transmetre diverses idees”.

 

El nou logotip s’ha començat a aplicar al mateix mercat, principalment en una nova i espectacular lona, de 24 metres d’ample i 3,3 d’alt, ubicada dins del mercat i que serveix per cobrir una part de l’equipament on provisionalment no hi ha activitat de mercat. També s’ha aplicat als davantals que s’han repartit entre els paradistes. Alhora, és a punt de començar una campanya de promoció i la nova imatge del mercat es podrà veure en marquesines, busos, mupis, etc. També immediatament es podrà visitar la nova web www.puigmercadal.cat.

 

Tot plegat forma part de l’inici de la nova etapa del Puigmercadal. L’Ajuntament de Manresa en va assumir la gestió directa, a principi d’aquest any, i té per objectiu per convertir l’equipament en una icona de producte saludable i de proximitat, i en la creació de la marca.  

 

En aquest marc, Jaume Arnau ha manifestat que hi ha obertes diverses línies de treball. Per una banda, la nova marca començarà a aplicar-se i es faran algunes reformes i instal·lacions: millores a la façana i indicacions dels accessos, i també altres aspectes, com la recuperació de la plaça per als vianants o la creació d’un bar amb terrassa.

 

Atraure un públic més divers i situar el mercat al mapa

 

El regidor de Comerç ha explicat que entre els grans objectius de la nova etapa del mercat “és aconseguir un ventall de públic més divers, fer més clients que sentin atrets pels productes de km0, de qualitat, lligats estretament al concepte de salut, amb productes ecològics i de proximitat”.

 

Per a Arnau, un altre dels objectius és situar el Mercat de Puigemercadal al mapa de Manresa “ja que tot i ser al bell mig del centre de la ciutat, encara hi ha persones que no el tenen prou ubicat. És per això que, davant aquest repte, a partir d’ara arrenquem aquest pla de comunicació amb mupis, amb dues marquesines de les parades del bus i publicitat a 8 autobusos de la ciutat per donar a conèixer aquest impuls del mercat que estem donant conjuntament des de l'Ajuntament i amb el suport dels paradistes del mercat”.

 

En la línia de nous serveis, una acció de promoció que ja ha començat, amb molt bons resultats, és la iniciativa d’oferir una hora d’aparcament gratuït o una targeta de bus T2 als clients. Des de l'1 d'abril, que és quan es va establir el tiquet gratuït per compres superiors a 12 €, se n'han lliurat 947. D’altra banda, el dia 11 d'abril es varen començar a lliurar targetes T2 per compres superiors a 12 €. Fins ahir se n’havien lliurat 254. També es manté la targeta de fidelització i hi ha la idea d’estrenar nous serveis com el repartiment a domicili, etc.

 

El mercat farà una aposta pels productes saludables i per això s’especialitzarà en productes ecològics i de proximitat. S’està treballant en iniciatives diverses per dedicar espais del mercat a aquesta nova línia d’activitat.

 

Documents relacionats

  • imagen
  • imagen