Ordre del dia del Ple de l'Ajuntament de Manresa de 15 de juny de 2017

imagen

Resolució
 

Valentí Junyent Torras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

  1. Article 21 de la Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei 57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 8, amb caràcter ordinari, per al dia 15 de juny de 2017, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment queper manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

Aprovació, si escau, de l’esborrany de les actes núm. 6 i 7, que corresponen a les sessions del Ple dels dies 18 de maig i 5 de juny de 2017.

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4332, de 12 de maig de 2017, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 8/2017, dins del Pressupost municipal vigent.

 

2.2       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4421, de 16 de maig de 2017, sobre activació per als dies 19 (tarda), 20 i 21 de maig de 2017, del Pla Específic Municipal per a Emergències Fira de l’Ascensió-Expobages.

 

2.3       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4618, de 19 de maig de 2017, sobre inclusió d’iniciatives normatives al Pla Normatiu Municipal de l’Ajuntament de Manresa per a 2017.

 

 

2.4       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4498, de 18 de maig de 2017, sobre nomenament de la regidora senyora Anna Crespo Obiols com a vocal de la Junta de Govern Local.

 

2.5       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4536 de 18 de maig de 2017, sobre nomenament de la regidora senyora Anna Crespo Obiols com a tinent d’alcalde.

 

2.6       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4619, de 19 de maig de 2017, sobre delegació d’atribucions de l’alcalde en regidors i regidores de l’Ajuntament.

 

2.7       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4784, de 29 de maig de 2017, sobre modificació de la delegació de la Presidència i la Vicepresidència de les Comissions Informatives i adscripció de membres.

 

2.8       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4785, de 29 de maig de 2017, sobre modificació de nomenament de membres de Consells de Districte.

 

2.9       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4786, de 29 de maig de 2017, sobre modificació de nomenament de membres de Consells Sectorials de Participació.

 

2.10     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 5090, de 6 de juny de 2017, sobre delegació d’atribucions a favor de la regidora senyora Neus Comellas Verdaguer.

 

2.11     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 5092, de 6 de juny de 2017, sobre adscripció de la senyora Neus Comellas Verdaguer al Grup Municipal de CDC.

 

2.12     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4799, de 30 de maig de 2017, sobre substitució del titular de l’Alcaldia pel primer tinent d’alcalde en la Presidència de la Junta de Govern Local del dia 30 de maig de 2017, amb caràcter reservat.

 

2.13     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 4888, d’1 de juny de 2017, sobre contractació emergent dels treballs d’adequació del solar del carrer Sant Bartomeu, núm. 23-25 de Manresa.

 

2.14     Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 5151, de 7 de juny de 2017, sobre delegació expressa i puntual en la regidora senyora Cristina Cruz Mas perquè autoritzi un matrimoni civil el dia 1 de juliol de 2017.

 

 

3.         ALCALDIA -  PRESIDÈNCIA

 

3.1       Dictamen sobre aprovació, si escau, del règim de retribucions dels càrrecs electes municipals.

 

3.2       Dictamen sobre aprovació, si escau, de la creació de l’estructura organitzativa per a la celebració de la Capital de la Cultura Catalana 2018.

 

 

4.         ÀREA DE PROMOCIÓ DE LA CIUTAT

 

4.1       Regidoria delegada d’Ocupació i Emprenedoria

 

4.1.1    Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de les bases reguladores de les beques del projecte “Bages Ocupació +45”, per a persones en situació d’atur majors de 45 anys que realitzin accions formatives per millorar les seves competències.

 

 

5.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES

5.1       Regidoria delegada d’Acció Social

5.1.1    Dictament sobre aprovació inicial, si escau, de les bases específiques reguladores de l’atorgament de subvencions sobre la quota líquida de l'impost sobre béns immobles, corresponent al domicili habitual de famílies monoparentals.
 

5.2       Regidoria delegada d’Habitatge i Barris

5.2.1    Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, del Pla Local d’Habitatge per al període 2017-2022.

 

 

6.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

6.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

6.1.1    Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 9/2017, dins el pressupost municipal vigent.

 

6.1.2    Dictamen sobre aprovació, si escau, del nomenament de representants de la Corporació en entitats i organismes que requereixen representació municipal.

 

7.         PROPOSICIONS

 

7.1       Proposició del Grup Municipal de la CUP per a una Festa Major lliure d’agressions, abusos i/o assetjaments sexuals.

 

7.2       Proposició del Grup Municipal de la CUP de rebuig als Pressupostos Generals de l’Estat 2017.

 

7.3       Proposició del Grup Municipal de la CUP de suport a les treballadores d’Unipost a Manresa.

 

7.4       Proposició del Grup Municipal de C’s sobre fonts urbanes d’aigua potable adaptades amb abeuradors per a gossos.

 

7.5       Proposició del Grup Municipal del PSC sobre creació del Síndic/a de Greuges Local de Manresa.

 

7.6       Proposició del Grup Municipal del PSC sobre dotació mínima per a la millora de parcs infantils dins el Pla de xoc de manteniment de l’espai públic.

 

7.7       Proposició del Grup Municipal del PSC sobre retirada de placa commemorativa d’inauguració al Pavelló del Nou Congost.

 

 

8.         ASSUMPTES SOBREVINGUTS

 

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

9.         Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.

 

10.       Donar compte de les actes dela Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 23, 24, 26 i 27, que corresponen a les sessions dels dies 9, 16, 23 i 30 de maig de 2017, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 20, del dia 18 d’abril de 2017.

 

11.       Donar compte d’escrits que justifiquen recepció d’acords adoptats pel Ple de la Corporació.

 

 

12.       PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN

Documents relacionats

  • imagen