Ordre del dia del Ple de l'Ajuntament de Manresa de 20 de juliol de 2017

imagen

Resolució

Valentí Junyent Torras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

  1. Article 21 de la Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donada per la Llei57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 9, amb caràcter ordinari, per al dia 20 de juliol de 2017, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment que per manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

Aprovació, si escau, de l’esborrany de l’acta núm. 8, que corresponen a la sessió del Ple de la corporació de dia 15 de juny de 2017.

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 5334, de 13 de juny de 2017, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 10/2017, dins del Pressupost municipal vigent.

 

2.2       Donar compte de la resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 5525, de 16 de juny de 2017, sobre contractació en règim laboral temporal a temps parcial, de dues persones per a realitzar tasques de tècniques esportives dels Casals Esportius Municipals.

 

2.3       Donar compte de la resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 5772, de 23 de juny de 2017, sobre contractació en règim laboral temporal a temps parcial, de dues persones per a realitzar tasques de tècniques esportives dels Casals Esportius Municipals.

 

2.4       Donar compte de la resolució del regidor delegat de Recursos Humans i Transparència, núm. 5778, de 26 de juny de 2017, sobre nomenament pel procediment de màxima urgència de tres persones com a tècniques de grau mitjà, educadores socials, per a realitzar tasques al Casal d’estiu per als Centres Oberts.

 

2.5       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 5289, de 13 de juny de 2017, sobre declarar emergent la contractació dels treballs d’enderroc de l’edifici del carrer Santa Maria, núm. 18, de Manresa.

 

2.6       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 5388, de 15 de juny de 2017, sobre declarar emergent la contractació dels treballs de retirada de les deixalles, restes orgàniques i cels rasos de l’immoble ubicat al carrer Santa Maria núm. 18, de Manresa.

 

2.7       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 5590, de 19 de juny de 2017, sobre declarar emergent la contractació de diferents treballs d’obra al Bar Maïami.

 

2.8       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 6332, d’11 de juliol de 2017, sobre substitució del titular de l’Alcaldia pel primer tinent d’alcalde en la Presidència de la Junta de Govern Local del dia 11 de juliol de 2017, amb caràcter reservat.

 

2.9       Donar compte de l’informe trimestral de Tresoreria sobre la Llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials. (2n trimestre 2017).

 

2.10     Donar compte de la resolució de l’alcalde núm. 6287, de 6 de juliol de 2017, sobre incoació d’expedient per determinar si concorren les circumstàncies per a la retirada de diversos honors atorgats durant el règim franquista per l’Ajuntament de Manresa.

 

3.         ALCALDIA -  PRESIDÈNCIA

3.1       Dictamen sobre aprovació, si escau, de la concessió del títol de Manresà Il·lustre a Josep Maria Planes Martí i la incorporació a la “Galeria de Manresans Il·lustres".

3.2       Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de les retribucions del personal al servei de l’Ajuntament per al 2017.

 

 

4.         ÀREA DE TERRITORI

 

4.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

4.1.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, del text refós del Pla d’Ordenació Urbanística Municipal de Manresa.

 

 

4.2       Regidoria delegada de Qualitat Urbana, Serveis i Mobilitat

 

4.2.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació del contracte de concessió administrativa del servei d’aparcament en superfície sota temps limitat, que consisteix en l’ampliació del nombre de places en servei, la incorporació de la zona verda al contracte i la modificació del règim econòmic financer del contracte.

 

 

5.         ÀREA DE PROMOCIÓ DE LA CIUTAT

 

5.1       Regidoria delegada de Projecció de Ciutat i Festes

 

5.1.1   Dictamen sobre aprovació, si escau, de la designació dels dies festius locals per a l’any 2018.

 

 

6.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

6.1       Regidoria delegada d’Hisenda i Organització

 

6.1.1    Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació de l’aplicació pressupostària 23110 489.20-Atenció social bàsica. Subvencions nominatives.

 

6.1.2    Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació de l’aplicació pressupostària 422.2.489.20-Sistemes productius locals. Subvencions nominatives.

 

6.1.3    Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació de l’aplicació pressupostària 432.0.489.20-Promoció Turística. Subvencions nominatives.

 

6.1.4    Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de la modificació de l’aplicació pressupostària 3411.489.20-Esport de lleure i competició. Subvencions nominatives.

 

6.1.5    Dictamen sobre aprovació inicial, si escau, de l’expedient de modificació de crèdits núm. 11/2017, dins el pressupost municipal vigent.

 

6.1.6    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la concertació d’una operació de préstec per cobrir el romanent de tresoreria negatiu de l’exercici 2016, per un import d’1.493.761,25 €

 

6.2       Regidoria delegada de Recursos Humans i Transparència

 

6.2.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la normativa reguladora de la carrera de grau personal dels funcionaris interins i del personal laboral temporal al servei de l’Ajuntament de Manresa.

 

7.         PROPOSICIONS

 

7.1       Proposició dels Grups Municipals d’ERC, CDC, PSC, C’s, DM i del regidor Miquel Davins Pey, d’adhesió de l’Ajuntament de Manresa al projecte “No puc esperar!”.

 

7.2       Proposició dels Grups Municipals d’ERC, CDC, PSC, C’s, DM i del regidor Miquel Davins Pey, d’adhesió de l’Ajuntament de Manresa a la Xarxa de Ciutats per l’Agroecologia.

 

7.3       Proposició del Grup Municipal de C’s sobre els passos de vianants.

 

7.4       Proposició del Grup Municipal de C’s sobre l’ensenyament trilingüe a Catalunya.

 

7.5       Proposició del Grup Municipal de la CUP sobre les empreses dedicades a l’armament.

 

7.6       Proposició del Grup Municipal de la CUP sobre l’estat dels parcs infantils de la ciutat.

 

7.7       Proposició del Grup Municipal de la CUP de suport a la campanya “A l’estiu volem aigua! Piscines públiques per a les classes populars”.

 

7.8       Proposició del Grup Municipal de DM sobre la convocatòria dels plens ciutadans.

 

8.         ASSUMPTES SOBREVINGUTS

 

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

9.         Donar compte de les resolucions dictades per l’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.

 

10.       Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter  reservat núm. 28, 29, 31, 32 i 33, que corresponen a les sessions dels dies 6, 13, 20 i 27 de juny i 4 de juliol de 2017, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 25, del dia 16 de maig de 2017.

 

11.       Donar compte d’escrits que justifiquen recepció d’acords adoptats pel Ple de la Corporació.

 

 

12.       PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN

Documents relacionats

  • imagen