Manresa estrena per Festa Major cinc cartelleres en entrades de la ciutat, en una nova fase de la marca “Manresa, cor de Catalunya”

Aquest matí, en vigílies de les jornades centrals de la Festa Major de Manresa, s’han estrenat cinc noves cartelleres en punts d’accés a la ciutat, que incorporen la imatge de la marca de ciutat “Manresa, cor de Catalunya”. Es tracta de l’inici d’una nova fase de la campanya de marca, que anirà incorporant diversos missatges al llarg del temps, per potenciar la imatge de Manresa com a ciutat amable.

imagen

La imatge de “Manresa, cor de Catalunya”, juntament amb el missatge “Bona Festa Major!” és el contingut de les cinc noves cartelleres que aquest matí s’han ubicat a cinc punts d’entrada a la ciutat. Es tracta de l’inici d’una nova fase de rellançament de la marca “Manresa, cor de Catalunya”, que tindrà continuïtat els propers mesos.

 

Les cartelleres s’han situat a les entrades a la ciutat pel Passeig del Riu (a la zona del Pont Vell); Pujada Roja; a l’accés venint del Parc de l’Agulla, a tocar de l’escola la Salle; a l’avinguda Universitària, i a l’accés per la carretera de Cardona.

 

Les cartelleres, en format vertical, s’han estrenat coincidint amb la setmana de la Festa Major i, a banda de la imatge del cor, incorporen un missatge per desitjar una bona festa a la ciutadania i als visitants. Un cop passada la festa, però, les cartelleres es mantindran i la part que incorpora el text serà canviant i anirà incorporant nous missatges, en una nova fase de la campanya, amb l’objectiu de contribuir a difondre la imatge de Manresa com a ciutat amable, i que s’anirà donant a conèixer les properes setmanes.


Manresa, cor de Catalunya

 

A final de 2014, L’Ajuntament de Manresa va recuperar  per a la seva nova marca de ciutat l’històric lema  "Manresa, cor de Catalunya” amb què s’ha relacionat la ciutat des dels anys 60. L’acció té com a objectiu potenciar Manresa com a capital comercial, afavorir la projecció exterior de Manresa, i al mateix temps incrementar l’atractiu turístic i també com a ciutat per viure-hi. 

 

La marca de ciutat vol presentar Manresa com a capital de la Catalunya Central i destacar els seus principals atractius. La marca parteix de la idea que la construcció i la projecció de la imatge de ciutat són responsabilitat i obra de tots, però és també el fruit de la seva història, la seva cultura, les seves tradicions i els seus valors, els quals, juntament amb els elements vinculats a la situació geogràfica, el clima o la gastronomia, que formen part de la seva identitat.

Documents relacionats

  • imagen