Ordre del dia del Ple de l'Ajuntament del 18 de desembre del 2017

imagen

Resolució

Valentí JunyentTorras, alcalde de l’Ajuntament de Manresa, vist l’expedient administratiu instruït d’ofici sobre convocatòria de sessió plenària ordinària, dicto la resolució següent que es fonamenta en les consideracions legals que a continuació s’esmenten:

 

Consideracions legals

  1. Article 21 dela Llei7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, en la redacció donadaperla Llei57/2003, de 16 de desembre.
  2. Article 53 del DL 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós dela Llei  municipal i de règim local de Catalunya.
  3. Article 41 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals (ROF), aprovat pel RD 2568/1986, de 28 de novembre.
  4. Article 10 del Reglament orgànic municipal.
  5. Acord del ple de 30 de juny de 2015, que aprova el règim de sessions plenàries.

 

Resolc:

 

Convocar sessió del Ple de l’Ajuntament de Manresa, núm. 15, amb caràcter ordinari, per al dia 18 de desembre  de  2017, a les 19 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial, amb l’ordre del dia que aprovo íntegrament i que es transcriu a continuació, amb l’advertiment queper manca de quòrum d’assistència aquesta convocatòria s’entendrà reiterada amb el mateix ordre del dia, caràcter de la sessió i circumstàncies, quaranta-vuit hores més tard. 

 

ORDRE DEL DIA

 

 

I.          PART DISPOSITIVA

 

1.         APROVACIÓ ACTA ANTERIOR

 

1.1       Aprovació, si escau, de l’esborrany de les actes núm. 13 i 14 que corresponen a les sessions del Ple de la corporació dels dies 16 i 22 de novembre de 2017, respectivament.

 

2.         QÜESTIONS DE PRESIDÈNCIA

 

2.1       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 9524, de 14 de novembre de  2017, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 19/2017, dins del Pressupost municipal vigent.

 

2.2       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 10396, de 5 de desembre de 2017, sobre aprovació de l’expedient de modificació de crèdits núm. 21/2017, dins del Pressupost municipal vigent.

 

2.3       Donar compte de la Resolució del l’alcalde, núm. 10087, 24 de novembre de   2017, per la qual es declara emergent la contractació dels treball de retirada del cel ras de l’ala nord i oest de les plantes 1a i 2a de l’antic col·legi Sant Ignasi.

 

2.4       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 10420, de 7 de desembre de 2017, sobre substitució del titular de l’Alcaldia pel quart tinent d’alcalde els dies 9 i 10 de desembre de 2017.

 

2.5       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 10457, de 12 de desembre de 2017, sobre substitució del titular de l’Alcaldia pel primer tinent d’alcalde en la Presidència de la Junta de Govern Local, amb caràcter reservat, del dia 12 de desembre de 2017.

 

2.6       Donar compte de la Resolució de l’alcalde, núm. 10157, d’1 de desembre de 2017, sobre incoació d’expedient per a concedir la Medalla de la Ciutat al Mèrit de la Solidaritat a la cooperant Flors Sirera Fortuny.

 

 

3.         ALCALDIA PRESIDÈNCIA

 

3.1       Dictamen sobre aprovació, si escau, de la modificació de la data de la sessió plenària ordinària del mes de gener de 2018.

 

3.2       Dictamen sobre aprovació, si escau, de la implantació d’un sistema de videoactes per a la gestió de les sessions plenàries de l’Ajuntament de Manresa.

 

 

4.         ÀREA DE TERRITORI

 

4.1       Regidoria delegada d’Urbanisme i Llicències

 

4.1.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la convalidació de l’acord aprovat pel Ple de la Corporació el dia 21 de setembre de 2017 referent a l’aprovació inicial de les bases específiques reguladores de la concessió de subvencions per a la preservació i millora dels elements d’interès patrimonial de Manresa i la seva convocatòria per a l’any 2017.

 

 

5.         ÀREA DE DRETS I SERVEIS A LES PERSONES


5.1       Regidoria delegada de Cohesió Social, Gent Gran i Salut

 

5.1.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, de les Bases VIII Reconeixement Ciutats Amigues de la Infància i IX Certamen Bones Pràctiques, convocatòria 2017-2018.

 

 

6.         ÀREA D’HISENDA I GOVERNACIÓ

 

6.1       Regidoria Delegada d’Hisenda i Organització

 

6.1.1    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la revisió anual del Padró Municipal d’Habitants, amb referència a 1 de gener de 2017.

 

6.1.2    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la rectificació d’errors materials continguts en les ordenances fiscals.

 

6.1.3    Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’informe favorable a la sol·licitud de revisió de tarifes del servei públic de subministrament d’aigua potable a la ciutat de Manresa per al 2018.

 

6.1.4    Dictamen sobre aprovació provisional, si escau, de la modificació de la taxa per la prestació del servei de subministrament d’aigua potable.

 

6.1.5    Dictamen sobre aprovació, si escau, de la relació de modificació de saldos inicials de drets reconeguts i obligacions reconegudes de pressupostos tancats.

 

6.1.6    Dictamen sobre aprovació, si escau, de l’autorització a Aigües de Manresa, SA, per concertar un préstec amb Banc de Sabadell, per import de 800.000 €, a fi de finançar el pressupost d’inversions per al 2017 que no es pot cobrir amb recursos propis.

 

 

7.         PROPOSICIONS

 

7.1       Proposició del Grup Municipal de la CUP per a la creació de la comissió impulsora d’un nou Pla de Mobilitat Urbana.

 

 

8.         ASSUMPTES SOBREVINGUTS

 

 

II.         CONTROL DE L’EQUIP DE GOVERN MUNICIPAL

 

9.         Donar compte de les resolucions dictadesperl’alcalde i els regidors i regidores delegats de l’Alcaldia des de l’anterior donació de compte al Ple municipal.

 

10.       Donar compte de les actes de la Junta de Govern Local amb caràcter reservat núm. 51, 52, 54, 55 i 56, que corresponen a les sessions dels dies 7, 14, 21 i 28 de novembre i 5 de desembre de 2017, i de l’acta de la Junta de Govern Local amb caràcter públic núm. 48, del dia 17 d’octubre de 2017.

 

11.       Donar compte de diversos escrits que justifiquen recepció d’acords adoptats pel Ple de l’Ajuntament de Manresa.

 

12.       PRECS, PREGUNTES I INTERPEL·LACIONS A L’EQUIP DE GOVERN

Documents relacionats

  • imagen