Presentació de la campanya "Gerani solidari" a benefici del projecte "Posem-hi el cor" d'Althaia

Aquesta tarda ha tingut lloc l'arrencada de la iniciativa "Gerani solidari", en el marc de la Festa de Primavera de l'establiment Món Verd de Manresa. La campanya donarà un euro per cada gerani que es vengui a benefici del projecte "Posem-hi el cor" d'Althaia, que preveu la construcció d'un hospital de dia d'Oncologia.

imagen

El tret de sortida de la campanya "Gerani solidari" ha tingut lloc aquesta tarda, amb la presència de les regidores de Cohesió Social, Gent Gran i Salut, Mercè Rosich, i Projecció de Ciutat, Neus Comellas. També hi han estat presents l'adjunt a la direcció general d'Althaia, Albert Estiarte, i l'impulsor de la iniciativa i responsable de Món Verd, Toni Martínez.

 

La campanya consisteix en la venda de "geranis solidaris" a l'establiment Món Verd (Cra Vic, 31 de Manresa) a un preu de 2.95€, dels quals 1 euro es destinarà al projecte d'Althaia per construir un hospital de dia d'Oncologia. Més enllà de recaptar fons, l'objectiu és fer xarxa i aconseguir que més empreses i comerços se sumin a la campanya de mecenatge d'Althaia. La campanya va començar ahir i estarà vigent fins al mes de setembre.

 

En la presentació, la regidora de Cohesió Social, Gent Gran i Salut, Mercè Rosich, ha recordat que "a l'hospital hi havia una ncessitat important, que era aconseguir un bon hospital de dia d'oncologia, i va sorgir la idea de fer una campanya de mecenatge per fer-lo possible. La resposta de la ciutadania als actes que s'han anat fent ha estat molt important i ha demostrat el seu esperit solidari. Iniciatives com les d'avui deixen clar que la ciutadania de Manresa fa aportacions per ajudar a fer realitat grans projectes". En la mateixa línia, la regidora Neus Comellas ha explicat que "a Manresa estem dotats de molts exemples que ens situen com una ciutat amb valors. Per projectar una ciutat hem de posar en valor qüestions com la solidaritat i que en siguin partícip el món empressrial, educatiu, del comerç, etc.". 

 

Toni Martínez, de Món Verd, ha explicat que l'objectiu inicial és arribar un miler de geranis venuts, amb la qual cosa es contribuiria amb mil euros al projecte d'Althaia, però sobretot "volem estendre la campanya a altres comerços i iniciatives". La campanya s'ha fet en el marc de la Festa de Primavera a Món Verd, amb la col·laboració de Ca l'Arpellot, Cerveses Guineu i Mónmar.

Documents relacionats

  • imagen